AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Agnieta Tony, ben nu al blij met jou. Emotie`s hier? nooit iets van gemerkt hoor Gekheid natuurlijk. Blij ben ik dat je je hier hebt gemeld, en hou vol jongen Zonder drank is zo veel beter En mijn naam is Albert tweede naam Remmo Albert R leest raar voor mij. Albert is prima AR ook Nu echt naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 2 hondjes laten inslapen in 1 jaar afgelopen jaar (2014) vind ik wel genoeg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ben trots op jou Meid je fikst het hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 afsluiten nu doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik meld me succesvol want nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2015 @Agnieta. Nog even over mijn laatste hondje. Het was een kooikerhondje. Een pracht beestje. Ik denk er nog heel veel aan. De dierenarts had meteen een dubbele injectie gegeven. Ik geloof niet, dat hij (zij) veel geleden heeft. De naam was Bregtje. @AlbertRemmo. Sorry man, ik had niet in de gaten, dat het hier een dubbele voornaam betreft. Ik zal je voortaan altijd netjes bij de volle naam noemen. Je hebt dus ook twee hondjes vorig jaar moeten laten inslapen. Daar kan natuurlijk altijd een goede reden voor zijn. Maar vind je dat zelf niet erg? Mijn hondje had ik 14 jaar gehad en had kanker. Misschien spelen die lange jaren ook wel een rol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden