Spring naar bijdragen

maandag 2 maart


Aanbevolen berichten

Rapilos shock-wafe therapie hielp niet bij mij het werd alleen maar erger, daarna kwamen de zooltjes

Oh, bah, dat klinkt ook niet bemoedigend,

Toch heb ik er wel goede verhalen over gehoord.

Mocht het niet helpen, dan kom ik bij  je terug hoor, voor het adres van die wonder zooltjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben absoluut niet vegetarisch.

Macaroni 1 kilo 0.69 cent, 1 blik boterhamworst 340 gram 1.29 cent, 1 zakje nasi of bami kruiden van aborpni 0.29 cent.

Dan kook ik 500 gram Macaroni, wel (van wellen) het zakje kruiden, snipper 2 uien, snijd de boterhamworst in blokjes.

Fruit de ui even aan en daar doe ik de gewelde kruiden bij, vervolgens de gekookte en afgespoelde macaroni en de boterhamworst.

Husselen en serveren met ketchup.

Zo maakte mijn moeder vroeger macaroni, alleen kookte ze de kruiden mee met de macaroni en geen ui verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag programma op tv waarbij iemand week zonder foon, pc ed moest doen, Nou ik had alleen krant per dag,

 

Ergste is nog dat ik mijn hondje weg heb gedaan toen, nog 3 maanden en dan hoop ik dat er leuk hondje bij asiel is. Dan krijg ik vakantiegeld.

 

Sorry voor mijmeringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Suiker, een maatje is een maatje hoor, ik gun het je zo.

Moeilijke keuze denk ik.

Toen W en ik moesten kiezen tussen 2 pups, jankte er 1 de hele boel bij elkaar nadat we ze weer hadden neergezet.

We gingen even apart zitten van de pups om te overleggen.

Ik had de jankert meteen meegenomen, maar W mocht kiezen.

Op een gegeven moment ging W dus een pup halen, en ze kwam terug met de jankert, Sam heette hij vanaf dat moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...