kruidenthee67 Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Mensen, ben er weg van. Fijne avond en alvast een goeie nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Rapilos shock-wafe therapie hielp niet bij mij het werd alleen maar erger, daarna kwamen de zooltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 truste Kruid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Plof heb je die draad van mij wel es bekeken van Rob`s budget? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ploffie, soms blij dat ik weinig verstand heb van computers, kreeg vorige week invul-formulier per computer toegestuurd. Lukte me niet om ingevuld terug te sturen. Daardoor moest ik er even uit. Goed voor mij. Vegetarisch ben ik 6 dagen per week maar moeilijk hoor. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Rapilos shock-wafe therapie hielp niet bij mij het werd alleen maar erger, daarna kwamen de zooltjes Oh, bah, dat klinkt ook niet bemoedigend, Toch heb ik er wel goede verhalen over gehoord. Mocht het niet helpen, dan kom ik bij je terug hoor, voor het adres van die wonder zooltjes. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ach ja, ben hypocriet Kaboutertje, zit er weer vlees in pakket voedselbank en eet ik dan toch. Maar ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Dat is enige goede dat ik heb opgestoken van mijn laatste opname, vegetarisch eten, voor de rest snel vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik ben absoluut niet vegetarisch. Macaroni 1 kilo 0.69 cent, 1 blik boterhamworst 340 gram 1.29 cent, 1 zakje nasi of bami kruiden van aborpni 0.29 cent. Dan kook ik 500 gram Macaroni, wel (van wellen) het zakje kruiden, snipper 2 uien, snijd de boterhamworst in blokjes. Fruit de ui even aan en daar doe ik de gewelde kruiden bij, vervolgens de gekookte en afgespoelde macaroni en de boterhamworst. Husselen en serveren met ketchup. Zo maakte mijn moeder vroeger macaroni, alleen kookte ze de kruiden mee met de macaroni en geen ui verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Zag programma op tv waarbij iemand week zonder foon, pc ed moest doen, Nou ik had alleen krant per dag, Ergste is nog dat ik mijn hondje weg heb gedaan toen, nog 3 maanden en dan hoop ik dat er leuk hondje bij asiel is. Dan krijg ik vakantiegeld. Sorry voor mijmeringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Geld van uien vergeten AR AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Beste mensen, Ik ga weer slapen. Vroeg, dat wel Ga helaas altijd vroeg als het kan, en slaap als een blok, dus heb het blijkbaar nodig. Doeg, fijne avond nog allemaal AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 nee geen sorry Suiker, herkenning, heb een hondje (pup) aangeschaft toen ik werkloos was, toen ik werk kreeg kon ik niet meer de hele dag thuis zijn en heb hem met heel veel pijn laten gaan naar een boerderij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Geld van uien vergeten AR Oh sorry Suikertje, 5 Kilo 0.99 cent bij ldil December vorig jaar Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Truste Raps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Jij was iets te laat denk ik, maar mijn foto was eerder mijn hondje (droppie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ben op zoek naar klein hondje, absoluut geen fokkershondje. uit asiel. Mijn bewindvoerder werkt ook niet mee en heb er begrip voor. Voel je al beetje thuis Tony? kan me voorstellen dat het je duizelt in begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 En Suiker, een maatje is een maatje hoor, ik gun het je zo. Moeilijke keuze denk ik. Toen W en ik moesten kiezen tussen 2 pups, jankte er 1 de hele boel bij elkaar nadat we ze weer hadden neergezet. We gingen even apart zitten van de pups om te overleggen. Ik had de jankert meteen meegenomen, maar W mocht kiezen. Op een gegeven moment ging W dus een pup halen, en ze kwam terug met de jankert, Sam heette hij vanaf dat moment Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Welkom Tony, schrijf wat je schrijven wilt en val gewoon binnen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Is op zich geen moeilijke keus AR, eerder alcohol mijn maatje en tegelijkertijd hondje, die vond alles best. Nu ga ik voor alleen hondje, wil ook best wel relatie, maar ben eerlijk, moet daar nog tijd mee wachten. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik zou ook heeeeel graag een klein bastaardhondje hebben. Maar hoe je dat combineert met een kantoorbaan zou ik niet weten. Goeienavond allemaal trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Goedenavond Yogajuf, Ja lastig met baan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden