blondie6173 Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goedemorgen, Zo werken. Schakelen. Maar nu eerst koffie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goedemorgen Blondie en de rest van de frummers, Zo he wat lekker gewoon weer op tijd wakker. Fijne dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Groedemorgen Luna en Blondie. Klaar voor de nieuwe dag, douche aan de binnenkant bekeken, make up op de toet en kleertjes aan. Koffie en thee zijn bijna klaar, laat de dag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Nog 1 bakkie dan Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Blondie jowan Een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Beetje laat maar dat mag de pret niet drukken Blondie . Jij ook een heel goede morgen Jowan. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Zoefffffffff... Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Blondie jowan Albert Een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goedemorgen Albert en Plof. 1 koffie voor Plof plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 goedemorgen, niet teruggelezen, ga zo direct wandelen, mn hoofd fris maken....( geen kater hoor) zo af en toe toch die hoofdpijn maar dat hebben meerderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Hoofdpijn, ja. Afkloppen, maar ik heb er al anderhalve week weinig last van, gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Dat voorspoelen kan me gestolen worden Plof. En neen, geen huishoudbeurs voor mij, nooit geweest ook. Ben ooit ergens in de oertijd eens naar een soortement van huishoudbeurs in Haarlem geweest. Was gelijk voor de rest van mijn leven genezen, hihi. Wat betreft de frituurpan: Inderdaad dat vaatwastablet, dat werkt, ik laat hem niet een uur of zo koken, maar breng aan de kook, stekker er uit, na een half uur nog een keer aan de kook, stekker er uit. af laten koelen een eind en dan maar schoonmaken.... muscle en brillo. En veeeeel keukenpapier. Tis wel zo'n beetje het meest vervelende huishoudklusje vind ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 (bewerkt) Morgen lieve mensen, Snel vraagje voor ik weg moet, maar wel iets waar ik al jaaaaaaaren mee zit. Mijn glazen slaan altijd na een paar maanden wit uit in de afwasmachine. Maakt niet uit of ik dure of goedkope glazen heb. Wat ik heb geprobeerd om de aanslag weg te krijgen: - schrobben met schuursponsje - in water met soda weken - schoonmaakazijn - gebitsreiniger Het mag allemaal niet baten. Ik doe vloeistof en zout in de machine. Wat kan ik doen? x van Yo 24 februari 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 jowan is laatst met zijn vriendin naar de Gezondheidsbeurs geweest, dat was voorlopig genoeg....... Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Hahahaha, moet er niet aan denken aan die mensenmassa, krijg ik op voorhand al hoofdpijn van hoor Plof. En ze hebben vast een prima gardenasysteem daar, alleen niet voor je badkamer Luitjes, ik moet er vandoor. Koffie en thee op de welbekende plek, Mocht ik binnenkort weer niet verschijnen.... mijn loptop wordt nu echt té traag.... Wel verbindng met internet, maar denk dat een postduif nog sneller is. Trouwens... wifi van mijn mobiel laat het sinds gisteren ook behoorlijk afweten, te traag om ook maar iets te kunnen openen. Lijkt wel of het aan elkaar knopen van die draadjes toch een soort van blokkade geeft Wachtwoorden worden opeens niet meer herkend.... Afijn ceep calm ... zennnnnn ... Later luitjes, laterrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Geen idee Yo, Denk dat je nog het beste resultaat hebt met op de hand afwassen, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 24 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2015 Goedenmorge allemaal Sinds een week of 3 drink ik s' avonds decafe koffie. Ik slaap veel beter maar s' morgens heb ik hoofd pijn en een duf gevoel. Wie herkent dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden