NoaduBois Geplaatst 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2009 He Emoke, Wat geweldig dat je zo goed gaat!! Al 4 weken bezig, super! Goed idee om jezelf met iets te belonen bij de mijlpalen, ga ik ook doen Ik zet al het geld dat ik normaal zou hebben opgedronken weg, en doe er andere leuke dingen mee, zoals kleding kopen, of andere leuke verwen dingen zoals b.v. luxe lunchen in de stad. Dit is ook een fijne sociale activiteit ter vervanging van het altijd rondhangen in een donkere kroeg (weet natuurlijk niet of jij dat ook deed). Maargoed, zet 'm op! Op naar de maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 emoke,fijn dat je droog staat! houden zo! maaaar kan je dat nou niet zonder hulpmiddelen? antabus,refusal etc.zijn nou niet bepaald gezond voor je lijf! (dat vertellen ze er ff niet bij) google maar eens naar de werkzame stof of zo.en god spaar je als je er met je zotte kop doorheen zuipt,dan is het linea recta ziekenhuis,want je rikketik vind dat wat minder geslaagd!hier spreekt helaas een ervaringsdeskundige! ook zonder die bende lukt het wel!succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 17 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Hallo Sailor en ook alle andere stoppersBen van gisteren al vijf weken AV , wel met antabuse , spijtig maar momenteel kan ik het nog niet zonder , maar ik hoop eerst een maand of zes zo verder te doen en dan de pillen te laten , Loopt het fout dan kan ik de dag nadien nog terugvallen op de antabuse , Ik voel me momenteel heel sterk en ik voel ook verandering in mijn lichaam , voel terug veel meer energie en ga ook opgewekter door het leven Heel veel lieve nuchtere groetjes van JP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Hallo iedereen , Ik ben van gisteren reeds twee maand nuchter , ik voel me der heel goed bij en heb meer energie Ben ook zelfzekerder , en het gaat heel goed nu met mijn relatie Ik wens iedereen heel veel sterkte toe Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Hey emoke,Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Erg goed van je.Ga zo door.Groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nachtbraker Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Gefeliciteerd, Op naar het volgende Sauna bezoek. Hou vol en geniet van het goede gevoel.GrRon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 hallo Iedereen , Zoals jullie wel zullen vermoeden , ben ik weer hervallen , Ben terug naar hier gekomen omdat het weer slecht gaat met me , Niet dat ik van mijn laatste berichtje tot nu constant gedronken heb , telkens een paar dagen en dan weer nuchter , maar momenteel loopt het weer erg uit de hand , dus weer volledig stoppen nu , Heb vorige week donderdag , vrijdag , zaterdag en zondag , niets anders gedaan dan gedronken , één keer per dag maar een beetje eten en natuurlijk ziek zijn en depriDus vanaf maandag 12 april 2010 ben ik weer op het nuchtere spoor en hoop het zo te houden Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Bedankt Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fotograaf Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Welkom terug Emoke,Dapper van je om weer op het forum te komen, lijkt me een heel moeilijke stap. Een gevoel van nederlaag misschien? Dus petje af, hoor!Probeer je nu het alleen vol te houden om nuchter te blijven? Ikzelf ben nog maar een nieuweling hier, een kleine maand geleden begonnen met de online ADB. Dat bevalt me heel goed, merk nu al vooruitgang. Dat maakt me trots op mezelf en dat is dan weer een enorme stimulans om vol te houden.Ik hoop je ook op de dagdraad te zien.Heel veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Jongen, pak hem weer op die goede draad en dan volhouden!!Het klinkt of je ergens nog doorheen moet?Doe maar en zoek ons op op de dagdraad! Veel suc6!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 bedankt iedereen , kan me iemand vertellen hoe ik de laatste berichtjes bovenaan kan zetten , weet nog wel dat ik dat vroeger kon , maar ja misschien door mijn drankprobleem , is mijn geheugen achteruit gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
emoke Geplaatst 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Een vraagje :Door mijn alcohol misbruik voel ik me niet zo gezond meer , voel me dikwijls misselijk , en heb ook veel last van vermoeidheid en pijnlijke benen Bestaat er medicatie om deze problemen teug op te lossen Zoals : brandnetel the goed is om de lever te zuiveren en vitamine B1 zou ook goed zijn voor mensen die een tijd veel hebben gedronken Bestaan er nog zo van die dingen , om me weer lekker in mijn vel te voelen , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Ik zou in dit geval niet naar het soort wondermiddeltjes grijpen dat je nu noemt. Die klachten zijn er niet voor niks en om ernstige zaken uit te sluiten, zou ik naar de huisarts gaan en meteen open kaart spelen. Als je je er voor schaamt om hier naar toe te gaan (misschien omdat die al van je problematiek afweet en je soms niet helemaal eerlijk bent geweest, ik spreek uit eigen ervaring), moet je hier denk ik overheen stappen of naar een andere huisarts gaan. Overstappen is zo gebeurd en je lichaam is het belangrijkste wat je hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Hallo Emoke,Ik vind het getuigen van moed en kracht om je weer hier te melden!TOP! Je bent geen opgever, maar blijft je er voor inzetten! Je bent alweer een aantal dagen gestopt, en ik hoop dat het gaat lukkenwat je wilt bereiken. Dit forum kan daarbij een grote steun zijn, zoalshet dat ook voor mij is.Veel succes hoor! Wie weet tot de draad.groetsssssCoco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Hallo Emoke,wondermiddeltjes bestaan nietmaar om je lijf te ondersteunen zodat je weet dat herstel mogelijk isen om je motivatie positief op te krikken, kun je overwegenyerba maté te zetten, een energie-leverancier op natuurlijke basis, die ook helpt bij herstel en ontgiften;en Rodeola Rosea, capsules die ook herstel bevorderen, verder het hele vit. B complex, maar vooral B1.Sommige mensen gebruiken ginseng, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.Ik zou eens gaan googlen en kijken wat je aanspreekt.het belangrijkste blijft: de eerste borrel NIET nemen! Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst 20 april 2010 Hoi Emoke,Ik ben het met Billy eens: ga naar je huisarts.Je klachten kunnen wijzen op problemen van je maag of slokdarm; daarnaast is het ivm je moeheid en pijnlijke benen wijs bloed te laten prikken en je bloeddruk op te laten meten. Wellicht rook je ook; dan kan de huisarts de conditie van de bloedvaten in je benen nazien.Op zich prima om vit.B-complex forte te slikken; alleen zorgt het mogelijk wel voor vertraging als er iets anders aan de hand is.Je huisarts is er niet om je te veroordelen; hij/zij wil je zo goed mogelijk ondersteunen in je gezondheid. Wat je daar uiteindelijk mee doet is jouw beslissing. Als het goed is heb je die vertrouwensband met je huisarts (daar zijn ze voor opgeleid).Als het niet zo voelt zou ik het bespreken; lukt het dan nog niet samen te werken aan jouw gezondheid dan kun je vragen om een ander.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst 21 april 2010 Heb geen tijd nu om alles te lezen wat jij en alle anderen precies geschreven hebben. Wil je toch snel even welkom heten en veel kracht en succes toewensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden