Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 februari 20015


Blekje

Aanbevolen berichten

Ooooooo Jopie....wat ontzettend mooi......krijg echt tranen in mijn ogen.

 

Monster...ik moest erg nadenken over wat je net schrijft...ik vraag wel hulp,

maar zoek het in mezelf...het gaat om mij en wat ik wil en kies en doe...

Die 'hogere macht'...dat weet ik niet...ik zie het als 'vertrouwen'...in...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagje Efteling geweest, met vriendin en haar twee dochters. Genoten maar gebroken, duik er zo lekker in.

Geïrriteerd op Pa omdat hij en zijn vriendin van alles voor de baby hebben aangeschaft terwijl niks is afgesproken over oppassen. Ze hadden alleen aangegeven dit te willen en ik gezegd dat ik dit in mijn achterhoofd zou houden. Nu kreeg ik vandaag een app dat de ze deze week het bedje in elkaar gaan zetten en dat ze uitkijken wanneer ze een keer komt slapen. Zal allemaal wel goed bedoeld zijn, maar ik onderhou contact met hem, omdat ik geen contact niet goed vind en omdat hij daardoor denkt een betere man te zijn en daardoor hopelijk minder drinkt, maar hij heeft me wel een * jeugd bezorgd. Mijn kind komt daar echt niet in- vette dikke borrels elke avond, roken, no way.

Ik zal nog wel een subtiele hint geven en het gekke is dat ik me nu schuldig voel dat ik dit opschrijf. ALTIJD vind ik hem zielig en voel ik me schuldig, wat is dat toch. 

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Agnieta:  als je je vraag wat breder stelt en toelicht waarom jij het onderwerp seks mist in de gesprekken over liefde en relaties, kunnen we daar misschien iets zinnigs over zeggen.

Door ons domweg als kinderachtig weg te zetten, laat je een kinderlijke teleurstelling zien die niet veel openingen biedt om op in te gaan, wat mij betreft. Je ziet dat ik het toch probeer......;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta het is zowiezo een lastig onderwerp. Zelf kan ik op 1 hand tellen met wie ik over seks praat.

Seks zonder alcohol blijkt een nog lastiger te bespreken onderwerp

Laatst een discussie over gehad.

Degene met wie ik dat besprak durfde te beweren dat bij de meeste langdurende relaties het een niet meer zonder het ander kan. (Of zou dat projectie zijn ?)

Vond dat nogal een schokkende conclusie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...