kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ooooooo Jopie....wat ontzettend mooi......krijg echt tranen in mijn ogen. Monster...ik moest erg nadenken over wat je net schrijft...ik vraag wel hulp, maar zoek het in mezelf...het gaat om mij en wat ik wil en kies en doe... Die 'hogere macht'...dat weet ik niet...ik zie het als 'vertrouwen'...in...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Kruidenthee ik vind je toch sterk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Dank je AR. Ik ga er van tussen. Fijne avond allemaal....en een goeie nacht. Tot morgen. luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Veel plezier Thee, welterusten straks. Goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Heel frustrerend als je net een doos bonbons hebt gehaald waar je het plastic niet vanaf krijgt Monster en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 mooi liedje Jopie, dank je wel voor het delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ploffertjes bakken.......?? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite jowan, luna1961 en AlbertRemmo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) Dagje Efteling geweest, met vriendin en haar twee dochters. Genoten maar gebroken, duik er zo lekker in. Geïrriteerd op Pa omdat hij en zijn vriendin van alles voor de baby hebben aangeschaft terwijl niks is afgesproken over oppassen. Ze hadden alleen aangegeven dit te willen en ik gezegd dat ik dit in mijn achterhoofd zou houden. Nu kreeg ik vandaag een app dat de ze deze week het bedje in elkaar gaan zetten en dat ze uitkijken wanneer ze een keer komt slapen. Zal allemaal wel goed bedoeld zijn, maar ik onderhou contact met hem, omdat ik geen contact niet goed vind en omdat hij daardoor denkt een betere man te zijn en daardoor hopelijk minder drinkt, maar hij heeft me wel een * jeugd bezorgd. Mijn kind komt daar echt niet in- vette dikke borrels elke avond, roken, no way. Ik zal nog wel een subtiele hint geven en het gekke is dat ik me nu schuldig voel dat ik dit opschrijf. ALTIJD vind ik hem zielig en voel ik me schuldig, wat is dat toch. 23 februari 2015 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Sorry ff zeuren. Slaap lekker allemaal voor straks. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Je hoeft geen sorry te zeggen Lieselot Zeuren mag hier ook gewoon truste jij ook Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Dat nummer was al een van mijn favoriete Nederlandstalige nummers. Erg mooi, nu al 3x geluisterd....Moet ook altijd aan ADB denken als ik het hoor. Ga zo slapen Fijne avond iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 (bewerkt) Ik duik er ook in. 21 februari 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ik sluit ook af. Welterusten, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 truste allemaal voor mij ook bedtijd tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Seks........het zou wat...... Ik meld me nuchter af voor de dagpact, weer een succes vandaag! Welterusten en wellicht tot morgen. Morgenvroeg ga ik naar een NA meeting, zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Seks, wat is dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 hoofdpijn en keelontsteking nog niet ziek maar misschien wel op weg?ik herken niet veel meer, zo gezond was ik al jaren. lig al in bed, geen film vanavond dus. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 @Agnieta: als je je vraag wat breder stelt en toelicht waarom jij het onderwerp seks mist in de gesprekken over liefde en relaties, kunnen we daar misschien iets zinnigs over zeggen. Door ons domweg als kinderachtig weg te zetten, laat je een kinderlijke teleurstelling zien die niet veel openingen biedt om op in te gaan, wat mij betreft. Je ziet dat ik het toch probeer......;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Agnieta het is zowiezo een lastig onderwerp. Zelf kan ik op 1 hand tellen met wie ik over seks praat. Seks zonder alcohol blijkt een nog lastiger te bespreken onderwerp Laatst een discussie over gehad. Degene met wie ik dat besprak durfde te beweren dat bij de meeste langdurende relaties het een niet meer zonder het ander kan. (Of zou dat projectie zijn ?) Vond dat nogal een schokkende conclusie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ehm om op mijn eerdere posting eerder deze dag aan te geven wilde ik met een kwinkslag aangeven dat ik het mij uit een ver verleden kan herinneren. Maar het valt geloof ik niet zo erg goed. Nou ja welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Tja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 Ik ga werken.... Ook best bevredigend ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden