Antoinnette Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Iedereen is welkom. Wil alleen maar zeggen dat als je het niet prettig vindt hier, kom dan niet. Zie haar ondanks dat ze uitgeschreven wil worden, toch reageert op draadjes. Ik ben het forum in de 3 jaren dat ik hier zit ook vaak beu geweest, soms door reacties, soms door geen reacties en vaak ook te wijten aan eigen gedrag. Maar doordat er steeds weer berichten komen, bekruipt me het gevoel dat er toch gevoel is van niet kunnen loslaten. Dit is mijn gevoel en hoeft dus geen waarheid te zijn. En mocht ik iemand kwetsen, vertel het me graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Openbaarheid, ja omdat ik weet dat bepaalde mensen mee kunnen lezen. Ben daar voorzichtiger mee geworden, door veel schade en schande wijs geworden. Aan de andere kant wel op fb, maar ja, moet wel eigen leven kunnen leiden. En helaas weinig netwerk in real life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Je hebt gelijk kaboutertje, pb en vind ik ook niks. tja en vind het erg moeilijk om over mijn eigen sores hier te praten, help liever een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 ahhh --- net opgestaan van de bank (slapen) en nu naar bed. Morgen een weekje vakantie. Sorry dat ik alles niet gelezen heb. Ben een beetje ziek. Allemaal sterkte en een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Ja Agnieta, maar is wel openbaar sociaal netwerk. Je mag het stom vinden, ok, maar heb nog veel te winnen en daarom even niet teveel prive hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 20 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact, weer een succesvolle dag! Ik heb het draadje even doorgelezen en heb een aantal keer veel moeite moeten doen om mijn reactie voor me te houden. Tis gelukt....... Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Wel in mijn geval als gaat om ex en mijn kids, slechte ervaringen gehad hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Pfff, vertel eigenlijk al teveel, weet niet of ze meelezen, maar teruglezen kan altijd. Dit is zo moeilijk voor me om überhaupt hierover te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Je hoeft me niet met rust te laten hoor kaboutertje, vindt het wel moeilijk om hier over mezelf nu te praten, heb zin in een borrel, maar ja, alles dicht en refusal geslikt. Gelukkig geen optie, Blijft toch een strijd hoor. Welterusten voor slaapgaanders. wat mooi woord toch he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 Trusten kaboutertje, ik ga mijn wonderslaappillen ook weer innemen, misschien niet goed, maar baat bij, sweet dreams en dank voor aandacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden