Lieselot Geplaatst 17 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2015 Geweldig lijkt me dat zo'n zwijntje in huis! Slaap lekker alle!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2015 Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2015 Welterusten. Morgen doe ik wellicht weer mee met de dagpact. Sinds 14/2 tot heden geen probleem gehad. Het was wel opletten af en toe. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 17 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2015 goed gegaan op je werk kastanje? Ja, het is goed gegaan op mijn werk. De combinatie met fietsen/wandelen is me heel goed bevallen. Dat uurtje is ging snel voorbij, maar was ook genoeg. Vanavond nog groep gehad, ook intensief. Tja, als ik gesprekken inga enz. dan kan ik dat alleen maar met volle aandacht, heel intensief. Kost veel energie, maar zou het niet op een andere manier kunnen/willen doen. Nu 2 dagen betrekkelijk rustig. Dus nu weer bijtanken. Ik ga dus nu mijn bed op zoeken. Moest vanavond eerst opslomen, het ratelde maar door in mijn hoofd. Slaap lekker allemaal. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2015 Welterusten beste mensen. Kaboutertje, lekker in je eigen bed en huis; geniet ervan. Tot morgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Mijngerrit, ik heb regelmatig wel wat gedronken, maar het werkt niet zo, ik ga met die vers arts overleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Hoi Bertd, Er zijn enkele frummers die we niet veel (meer) lezen en die inderdaad af en toe een glas kunnen drinken. Op die manier geven zij vorm aan hun eigen manier van alcohol de baas zijn. Voor veel mensen met een alcoholprobleem is die manier niet weggelegd. Dan blijft het een strijd, met altijd het risico dat het alcoholgebruik langzaam (of opeens heel snel) weer totaal uit de hand loopt. Dat heeft voor mij een aantal jaren in ieder geval zo gewerkt. Ik probeerde toen gematigd te drinken, doordeweeks niet, alleen met visite. Je kent het wel. Nu ik helemaal niet meer drink is het allemaal veel rustiger geworden en lijkt, in mijn geval, het denken aan drank steeds verder weg te zakken. Omdat ik absoluut niet terug wil naar waar ik vandaan gekomen ben, blijf ik aandacht besteden aan mijn hang naar onmatigheid, die zich overigens op allerlei andere terreinen ook voordoet. Knap dat je aan de bel gaat trekken omdat het nu niet gaat zoals je wilt. Veel succes Bertd, zet hem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 18 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2015 Tja Gerrit, bij mij gaat het net zo, als het jou vergaan is, het blijft ook een strijd en het blijft de hele tijd, door mijn hoofd spoken! Groetjes bertd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden