Dehliah Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 hallo allemaal, Ben 46 jaar moeder van 3 kids en sinds kort oma.Drink al vanaf mijn 14de. En de laatste jaren stiekem. Ben het zo zat het kost heel veel geld kost me mijn gezondheid...zit dronken achter het stuur. Mis een heleboel van mijn kids. Sex ben ik ook niet voor in de moed. Ben te dik door de alcohol. Kortom mijn leven is een puinzooi. Hoop dat ik hier wat steun kan krijgen. Wil het niet bekend maken wil er zelf uit komen. Dehliah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Hoi Dehliah, Dapper dat je hier bent, Heftig hoor. Stop iig met drinken achter stuur. Hoop dat je dmv dit forum steun vindt en eerste kleine stapjes kan zetten. Kom op he, er is altijd een morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Hoi 1 ding Dehliah er is geen puinzooi te groot om niet opgeruimd te worden. Eerste stap heb je gezet...erkennen Je wilt er zelf uitkomen..een mooie als je problemen te groot zijn om zelf op telossen huisarts is een stap die ik gezet heb....vandaar ging het balletje rollen Sommige dingen kan je niet alleen soms heb je hulp nodig om weer een stap verder te komen Het heet niet voor niets hulp Je kan jezelf al helpen om de auto te laten staan als je gedronken hebt. die invloed heb je. Twijfel niet aan jezelf je kan meer dan je denkt Succes,sterkte..hoop dat het forum jou kracht geeft om door te gaan Jessy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 13 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Dank jullie wel voor de reacties.Ben heel veel aan het lezen op het forum. En het ergste is wil nog een keer drinken .Een soort van afscheid nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 welkom Dehliah, het nadeel van het niet bekend maken is dat je daardoor ook een achterdeurtje openhoudt en ongemerkt dus toch kunt gaan drinken. Het hier erkennen is al stap twee (aan jezelf is één) als je nu volhoudt is de schaamte straks vervangen voor trots en dan kan het wel slim zijn een en ander uit te leggen aan hen die je er mee vertrouwt. Die kunnen je dan ook steunen nl. Doe jezelf niet te kort meis, het is al lang genoeg een eenzaam gevecht geweest.Meestal vecht je dan meer tegen jezelf dan tegen de drank. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Hoi Dehliah, Dapper dat je hier zo eerlijk binnenstapt. Ik wens je veel succes bij het ADB proces. Je kunt veel hebben aan het forum. Weklkom en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 13 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 vandaag tot21.00 gewerkt.Kon het niet laten 2 kleine flesjes rode wijn gekcht 1 in mijn spaflesje.In anderhalf uur tijd 4 wijn op.Mrg 6 uur op. Daarna weer wat scooren. EN DAN WIL IK ER ECHT EEN PUNT ACHTER ZETTEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goed zo !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Hai Dehliah, welkom op dit forum. Morgen (vandaag dus) 6 uur op. Daarna weer wat scoren. Wat bedoel je met scoren? Vraag me dit af omdat huttula daarna "Goed zo" zegt en die zal toch geen alcohol promoten, dus ik denk dat ik iets verkeerd lees.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 ik lees het net als jij Kohtje kom op Dehliah je wilt hier alcohol de baas worden toch?Dat gaat niet vanzelf hoor, het werkt als jij er aan werkt zeggen we hier vaak. scoren doe je maar tijdens een balspel veel gezonder en nog leuker ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 14 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Ja Lady Jane dat bedoel ik ermee.Mrg ga ik stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Ik wil géén oordeel vellen, en misschien klinkt dit wat belerend, maar er is 'altijd een morgen' Nu stoppen, gewoon nu?! Succes Dehliah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 En de laatste Keer vandaag loopt net zo af als die van gister. ... Niks nieuws dus Hoi dehliah! Succes morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 14 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 hoi Skip Is dat positief of negatief bedoeld. gr Dehliah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Altijd positief !!! Ik gun je van harte dat je uit dat patroon kunt stappen. Het heeft bij mij lang geduurd. Had altijd weer een excuus om mijn stopdatum naar de volgende dag te verzetten Ik denk misschien wel zelfs meer dan 365 keer.( en dat keer 5? Of 6) Maar als je eenmaal bent begonnen met stoppen dan per dag bekijken." Vandaag drink ik niet. " Dat was mijn mantra en heeft me tot hier gebracht. En ik word nog vaak wakker met de gedachte : " oh gelukkig heb ik gister niks gedronken " omdat het nog zo dichtbij ligt in mijn geheugen. Ik hoop dat t jou goed gaat kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Ik zal nooit alcohol promoten Maar ik vind Dehliah resoluut en vast besloten om. Er daarna een punt achter te zetten. Ik herken wel een soort van afscheid die ik ook heel erg had Heb hem zovaak gezegd toch was de laatste keer zo vastbesloten dat geen fles me ervan afbracht Go for it dehliah...maak je woord waar Twijfel niet aan jezelf Je kan het...en anders schskel hulp in Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 14 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Voel mij nu eigenlijk zwaar.Tot 1 uur grwerkt tien naar de ah 3 blikjes mix wodka en 1 fles wodka mix.2 flesjes kleine wijn ben er bijna doorheen.Dus conclussie mijn zaterdag is verziekt want ik lig zo laveloos op bed pfff drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 14 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Voel mij laveloos pfff ben er klaar mee.3 blikjes wodkamix....1 fles wodka mix a 14 % en en twee flesjes wijn pfffff de avond moet nog beginnen pfff voor mij niet.....EN DIT WIL IK NIET MEER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 14 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 tis half acht kan niet meer op mijn benen staan. Kreeg net allemaal vallentijn cd tjes Heel blij maar ik reageer laveloos te erg dit ben er klaar mee huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Klaar mee...die afspraak staat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 15 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Lieve mensenHet is midden in de nacht mijn roes uitgeslapen.En een fikse kater.Lag al vroeg laveloos op bed.Nu aan de spa om alle ... uit mijn lijf te krijgen.Voel mij zwaar maar dat gaat veranderen.VANAF NU GEEN DRUPPEL DRANK MEER.Mijn doel wil als ik vijftig wordt gezond en levenslustig zijn.Duurt nog wel vier jaar.Maar vindt het wel een mooi doelgr Dehliah Skip en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 15 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Hoi mensjes Lig lekker op de bank tv te kijken Blij als het mrg is.Voel ik mij niet meer zo lamlendig. En dan gaat het echt beginnen. Vandaag echt geen trek un alcohol. Morgen wordt het moeilijker. Ook 3 x 10 mg balclofen geslikt Wish me luck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Good luck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dehliah Geplaatst 15 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Mijnen Gerrit Nog van harte Top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2015 Good luck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden