jowan Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Goeie zondagmorgen. Dagpact: jowan Die gaat wandelen omdat hij niet kan slapen van een bonkende hoofdpijn. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Goedemorgen, Hier nog een vroege vogel. Ook heel vroeg wakker weet niet waarom. Heerlijk geslapen.Maar het waait weer stevig hier Fijne zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Goedemorgen, ook aan de wandel, vandaag richting Centraal Station... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Nee, ik probeer voor zoveel mogelijk dingen van mij een oplossing in mezelf te zoeken, dus weinig paracetamol, alleen als het echt niet anders kan. Een uur wandelen heeft me goed gedaan, het is niet weg, maar ik heb het gevoel dat ikzelf aan de bal ben. Zo'n vroege wandeling probeer ik "in het nu" te oefenen. Het is toch donker en weinig te zien.... Het vriest (net) niet en het zicht is goed genoeg. Het waait een beetje. Straks douchen en dan naar een AA meeting. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Zo wat een gezellige drukte hier. Kaboutertje veel beterschap en sterkte. Je wordt zeker goed verzorgd in het Ronald huis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 @eline: een dagje met de trein erop uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 nee gewoon waar ik naartoe ging wandelen, ben halverwege teruggegaan, te koud... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Ik mag lekker in een buitengebied lopen, eerst even de snelweg over maar dan heb je ook wat. En in deze hoek van het land waait het zelden (hard), om te wandelen goed dus. Hoe kom je nu aan je dagelijkse portie (spirituele) beweging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Ik ga straks even wat yoga oefeningen doen.....en wie weet later nog wandelen maar dan met warmere kleding... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Goeiemorgen, Heerlijk klinken die wandelsessies van jullie mij altijd in de oren. Helaas kom ik zelf niet vaak verder dan een rondje park. Kan ik ook blij van worden, maar natuur is het niet. Ik wil toch eens gaan kijken hoe ik vaker in de buitenlucht kan komen, zonder halve dagen in het ov te zitten. Ik ben wat lui wat dat betreft, ik geef het toe. Misschien af en toe een dagje strand inbouwen... Vandaag een dagje achter de laptop. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 (bewerkt) . 4 februari 2015 bewerkt door ploffie luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 (bewerkt) . 25 februari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 (bewerkt) Môgge, Ploffie. Fijn dat je er weer bent. 1 februari 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Goedemorgen frummers. Heb lang geslapen en verschrikkelijk naar gedroomd. Nu eerst maar even koffie en thee zetten. En een stukje teruglezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Mogge frummers, Kaboutertje, hoe gaat met je? Plof, leuk je weer te lezen. Ik zou ook een punthoofd krijgen van kernels, vlans en zo ;-) Gipsy, goeie nacht gehad voor jouw doen. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Goedemorgen early birds, Klassieke muziek standaard in de ochtend. Zojuist Classic FM verruild voor Radio 4, voor de afwisseling. Mijn dagactiviteiten? Wat Admin gedaan inzake mijn 'budgetbuddy' activiteiten van gisteren, een gast de deur uitwerken en die kamer weer schoonmaken, naar de film, schilderdoek prepareren voor maandag creadag.... En verder laten we het lekker relaxt. Dank voor de koffie Yvon. Jowan, hoofdpijn is ook een zuurstofgebrek, je kunt dit 's nachts opvangen door water te drinken (zit zuurstof in, maar dat wist je waarschijnlijk wel ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact: jowan Blondie 1 februari 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Goedemorgen Joris, A3 en Blondie. Hier geen muziek die vroege uurtjes. Heerlijk genieten van de stilte. Als het warmer is dan gaat de tuindeur open zodat ik de vogels kan horen, maar das nu dus even geen optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Dat is ook waardevol Yvonne. Ik dwing mezelf weleens om radio/tv helemaal uit te hebben en ook geen laptop/ipad/iphone e.d. en gewoon in stilte een boekje te lezen of te mediteren. Dat was ik laatst wel begonnen, steeds 10 a 15 minuten elke ochtend, maar ben vaak rusteloos of vind ik juist rust in bezigheden? Afijn, denk wel dat ik het mediteren weer actief ga oppakken... vandaag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Goeie morgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Morgen Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Hé goeie morgen Lientje Jij bent ook al vroeg uit de veren hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 (bewerkt) Bollie en andere handwerkliefhebbers: Ik heb wat sites op de hobbydraad gezet. Genieten... IPad had van Bollie Bollige gemaakt! 1 februari 2015 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Goeie morgen Mary. Ik ga gauw kijken, ben erg benieuwd. Och het maakt niet zo uit of ik nu Bollige heet, of Bolletje. Ik weet dat ik bedoeld word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden