Burchill Geplaatst 30 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Mooi Erik, hoe zei Cruijf dat? Elk nadeel heeft zijn voordeel? Wandelen met je moeder is ook waardevol. En het landschap zal nu wel mooi zijn. Geniet ervan. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 en wat boft Erik, het is prachtig wandelweer!Ook op de fiets lekker maar ik had een beetje spijt van het uitstellen. Straks hier maar wandelen dan ook tijd genoeg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Ik zit hier nu in Amsterdam-Zuid te wachten op mijn afspraak met de Jellinek. Strak blauwe lucht, schitterend weer, het dooit hier. Het zal misschien ergens anders in Nederland wel anders zijn. Moet toch even aan onze meeting denken, toch jammer. Hopelijk volgende keer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Ja jammer, maar onze uitstel betekent geen afstel, dus totziens op de nwe datum 15 maart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 ijs en weder dienende weer? eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Wandelen zullen we!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 15 maart staat erop... Ik kom... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Misschien idee voor activiteit in het noorden, niet te massaal hopelijk. Wandelen, mountenbiken in drenthe bv, wacht wel op suggesties. Wil gewoon niet ver van huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 we komen nog die kant uit Suiker Fruit en Gerrit gaan die 4 mijl lopen immers? en de rest aanmoedigen en bloemen strooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Jopie ook volgens mij, we hadden er een draadje van. Ik zal die weer eens opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Begrijp jullie wel LJ en MG, maar heb het niet over hardlopen en is pas najaar, maar laat maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2015 Jopie ook volgens mij, we hadden er een draadje van. Ik zal die weer eens opzoeken. Ja zoek eens op.....ik zit nu op 5km maar over een tijdje kan ik best 4mijl meelopen....lijkt me leuk, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 W A N D E L E N A M S T E R D A M S E B O S Initiatiefnemer/idee: Jane Wat: Wandelen en vooraf koffie drinken, Amsterdamse Bos Locatie: Amsterdamse Bos, start Bosbaan 4, Amstelveen (Grand café de Bosbaan) Datum/tijdstip: ZONDAG 15 MAART onder voorbehoud, tijdstip volgt nog, koffie/lunch daarna anderhalf tot twee uur wandelen. Deelnemers: Jane, Eline, Nancy?, Joris, Kastanje, Erik, Blondie, en? man/vrouw: gemengd minderaar/niet drinker: gemengd (48 uur van te voren niet hebben gedronken) Link/extra informatie: http://www.debosbaan.nl/route http://www.amsterdamsebos.nl/ Ik zet de laatste actuele versie steeds onderaan in het draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Joris zullen we binnenkort film kijken in the Movies, even in de gaten houden welke we leuk vinden en een datum prikken.. Zullen we dan wel een film doen die uiterlijk 9 begint voor het geval ik toch nog terug ga naar Groningen, kunnen we voor die tijd wel hapje eten of zo? Wie weet zijn er meer liefhebbers, ik zou zeggen kijken welke film je wilt zien....en bij voorkeur op zaterdagavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Hoi Eline, ja dat vind ik zeker leuk. De filmagenda voor komende zaterdag was/is nog niet geladen op Cineville.nl. Laat mij maar weten welke film je interessant vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2015 Zal ik doen, laat het je uiterlijk dinsdag weten.....zo bezoek en morgen allerlei ZHgedoe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2015 Zojuist vernomen dat er een overlijden in de familie is, ver weg van mij maar toch Kom even niet aan film uitzoeken toe, eigenlijk vind ik veel interessant, behalve SF en P...o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2015 Ok Eline begrijpelijk. Komt wel een keer. En ik heb geen budget om vooraf uit eten te gaan . Wel een koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Goedemorgen, net even gekeken en Birdman en Samba en Love is strange lijken me niet verkeerd.......En ik trakteer graag hoor Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Ik heb samba gezien. Met intouchables in mijn achterhoofd had ik de lat vrij hoog liggen...viel mij een beetje tegen Maar misschien zonder lat wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2015 Hoi Eline, dat hoeft niet hoor . Ik wil nog Love is Strange zien. Birdman afgelopen zondag al gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2015 Hoeft niet mag wel!!! Als ik voor de film niets eet kun jij niets verstaan door het gerommel van mijn buik, dus helaas je hebt geen keus....komende zaterdag begrafenis, daarna kan ik maandag, dinsdag, donderdag en zaterdag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2015 Bij Harlem is het ook lekker happen....die nachos daar....kwijl kwijl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2015 Harlem? Hoi Eline ik heb je een PB gestuurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2015 Van 12-15 februari is de handwerkbeurs in Zwolle. Wie heeft zin om mee te gaan? Mijn voorkeur is een weekenddag, die zijn het minst druk. Voor die tijd verzamelen bij een bakkie koffie? Burchill en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden