lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 (bewerkt) daarom wilde ik alles voor zijn dus, maar via samen gezond lukt het ook niet. zal die shop eens opzoeken thnx het lijkt waarempel gelukt ook nog, dubbels thnxs dus! :rose: 25 maart 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Ik zit inderdaad aan de verlengde hereweg......met grote tuin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2015 Fruit ook, en ik ook. Ik heb ooit op mn eerste meeting een adb afwasborstel gehad daar kunnen we wel mee zwaaien als er nog zijn daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 mooi dat het gelukt is...altijd weer spannend...helemaal OK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 nou het oefenen nog pfffffffffff word al moe als ik eraan denk. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2015 ik ga proberen mijn smartphone in gebruik te nemen met die Evy app. en dan verstandig opbouwen Gerrit. Het is mijn eer te na alleen te wandelen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 (bewerkt) mensen ik heb de film datum maar op zondag 19 april gezet, tegen 4 's middags film, daarna of daarvoor wat drinken of zo, lekker rustig heenreizen en ook niet al te laat weer thuis...... Plaats; Amsterdam Locatie; The Movies, Haarlemmerdijk Film; zsm als de agenda online staat doe ik suggestie(s) Aanwezig; Eline, Kastanje 28 maart 2015 bewerkt door eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 19 april: staat genoteerd. Gezellig !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 Oh wat leuk Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2015 mmmmmm nu nog dat aangepaste bericht verslepen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Van Eline: mensen ik heb de film datum maar op zondag 19 april gezet, tegen 4 's middags film, daarna of daarvoor wat drinken of zo, lekker rustig heenreizen en ook niet al te laat weer thuis...... Plaats; Amsterdam Locatie; The Movies, Haarlemmerdijk Film; zsm als de agenda online staat doe ik suggestie(s) Aanwezig; Eline, Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Grrrrrrr waarom lukt dit niet........ Joris ga je niet mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 En nu heb ik het bericht verstuurd? Maar waar naartoe of naar wie? Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Gewoon naar waar het al stond. Dat versturen is een beetje een misplaatst woord. Plaatsen of bijwerken wordt er bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Count me in, Eline! Al beloof ik niet dat ik stil blijf zitten tijdens de film... Nogal ongedurig, dus uitdaging voor mij om een volle film uit te zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 Nee Eline, ik pas even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2015 wat jammer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2015 Hoi Eline, herstel... ik laat het je nog wel weten. Momenteel veel aan mijn hoofd en dus loopt deze een beetje over op dit moment... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij): EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren):- zondag 19 april, Film, De Movies (einde Haarlemmerdijk), aanmelden bij Eline - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën: - Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Karten, van Spud Uitgaanstips: UITBURO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 april 2015 Rapport Share Geplaatst 5 april 2015 19 april film the movies amsterdam tegen 4 mee gaan Eline Kastanje, Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2015 Hoi Eline, count me in 19 april Film. J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 AdB meeting: ik kom en doe mee, ergens na mei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 ik meld me wel als er concrete plannen ontstaan, lastig inschatten nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Dat lijkt me een heel goed plan......onder voorbehoud vakantie ben ik van de partij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst 9 april 2015 Ik pin me nergens meer op vast. Afspraken maak ik niet zover buiten mijn heilige huisje. Komt wel weer. Wie weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden