lady jane Geplaatst 30 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2015 succes dan, ik duim voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 Even uppen voor eventueel last minute aanhakers: Morgen 13 km wandelen met een groepje frummers. Start om 11 uur op station Baarn, eindpunt station Hollandse Rading. Wordt een heerlijke dag. Heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 Had niet veel gereageert nog op dit topic. Maar ik ben er hoor morgen 11.00 op station Baarn. Tot dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 heb een heerlijke dag en wandeling het weer s misschien wat mistig maar hopelijk klaart het op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 Heel veel plezier morgen! Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2015 Wandel ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Veel plezier wandelaars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Tot straks Loen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Was een prachtige wandeling met veel zon en later pas in de trein weer mist. Oude vrienden weer gesproken en ook weer nieuwe Frummers ontmoet. Altijd weer spannend en inspirerend! En we blijken YJ te hebben misgelopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 MijnGerrit en de hond van Akkordeon: omdat droog staan soms niet goed is... Was een super gezellige en veilige dag. Dank Loen en de rest! Burchill en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 prachtige foto's, hond en mensen☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Mooie foto's... Fijn dat jullie weer hebben genoten van elkaars gezelschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Wat een mooie foto's. Ziet er uit als een heerlijke dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Ik dacht; Even koekeloeren hoe jullie het gehad hebben. Top, dus. Harstikke leuk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 (bewerkt) Yep, Super fijne wandeling en super fijne mensen. Wie er niet bij was heeft wat gemist! ( maar er komt vast een volgende gelegenheid) Dank voor de foto's Loen! 1 november 2015 bewerkt door Akkordeon erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 november 2015 Rapport Share Geplaatst 1 november 2015 Na een erg leuke wandeldag waar ik inspirerende nieuwe mensen en inmiddels bekenden tegenkwam, een erg leuke dag gehad. Dank voor het organiseren Loen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Hallo Frummers, Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren) Momenteel staat er niets gepland Ideeën:Momenteel geen nieuwe ideeën (althans, ik kan ook iets over het hoofd hebben gezien) - Gisteren wel een suggestie gehoord, maar daar kan hij/zij beter zelf over beginnen. Uitgaanstips, agenda's en evenementen:UITBURO Activiteiten agenda van het Humanistisch Verbond Evenementen AA Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 2 november 2015 Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Denk dat dat over mij gaat. Ik opperde om eens iets in België te doen. Gaat er zeker van komen, maar ik denk er nog over na. Zelf hou ik meer van bos en natuur. Maar dat ziet er hier ongeveer hetzelfde uit. Een stadsbezoek is misschien meer de verplaatsing waard. Qua datum vind ik het ook nog moeilijk: volgende maand hebben we december, wat voor veel mensen een drukke maand is. Net als de eerste helft van januari. 'T zal dus niet voor morgen zijn, maar er komt nog wat. Wie interesse heeft, mag alvast wat laten weten. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2015 Zie een mooie stadswandeling in bijv. Antwerpen ook wel zitten, en al helemaal als ons 'vriendinneke' uit België ons een rondleiding kan geven Ergens op een mooie voorjaarsdag? Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Zelf hou ik meer van bos en natuur. Maar dat ziet er hier ongeveer hetzelfde uit. Een stadsbezoek is misschien meer de verplaatsing waard. Wie interesse heeft, mag alvast wat laten weten. Advies: organiseer wat jij zelf het leukste vindt om te doen. Te veel voor anderen denken kan een valkuil zijn. * schrijft zich sowieso in * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 november 2015 Rapport Share Geplaatst 3 november 2015 Eigenlijk helemaal eens met Meya, en ja ik ben van plan om te komen. Als we een beetje met elkaar meerijden is Belgie zo ver nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 december 2015 Rapport Share Geplaatst 24 december 2015 Ik vind de zee geweldig!! Maar ook ver weg voor mij en 15 km? Pff... alleen als ik daarna een bed en bad heb in omgekeerde volgorde. Ik denk er nog over maar weet nu al dat ik alleen de 17e kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 december 2015 Rapport Share Geplaatst 25 december 2015 Ik woon in Drenthe. De laatste keer lang wandelen daar was ik zowat ziek van. Maar dat hangt natuurlijk ook van pauzes af. Die zijn er vast wel toch? Enne... ik kan tevoren wat trainen natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 26 december 2015 Rapport Share Geplaatst 26 december 2015 Ik kan zowel de 10e als de 17e. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2015 In principe een misschien Loen Kan nu nog niet overzien vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden