Kate Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Het spijt me, ik meld me af voor 7 juni. Het is inmiddels duidelijk dat ik dat niet ga redden, heb een andere keuze gemaakt. Ik wens jullie veel plezier en ik volg de berichten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2015 ik heb een MP3 spelertje gekocht 1e stap op weg naar oktober nu nog Evi zoeken, laden en checken en dan de daadwerkelijk eerste stappen gaan zetten. discipline en ik geen trouw stel misschien mezelf nog opgeven voor de Goudse singelloop in september als extra stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2015 ik ben dan ook nog niet begonnen hoor Gerrit ik train eerst mijn goede voornemens na de warming up daarvoor in de sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 mei 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie de deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren)- zondag 7 juni, de AdB zomer'ontmoeting'!, (informeel) te Nunspeet, aanmelden bij Kaboutertje- zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerritIdeeën:- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Paintballen 18+, van Blondie Uitgaanstips: UITBURO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 De voorbereidingen voor 7 juni staan in mn agenda, nagels, haren en nog twee weken om te beslissen wat ik aandoe.... Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Hey Kaboutertje, Deze 'mooie stoere man' twijfelt momenteel of ik wel 7 juni erbij ben. Ben nml. niet goed bezig v.w.b. AdB... Ik neem me elke dag weer voor om AdB te zijn, maar 's middags begint ongemerkt de trek weer. Sta wel af en toe op de dagpact... maar die heb ik ook zo vaak weer geweld aangedaan om gewoon weer te drinken. Ik laat het even hierbij, want dit is negatieve energie en idem dito aandacht (vragen). En als anderen dit doen, dan trek ik altijd wel een wenkbrauw omhoog.. Aan de medicijnen wil ik toch maar niet, vanwege de bijwerkingen die er zouden zijn; daar ben ik niet happig op. Zal wel komende week een praatgroep gaan proberen en vandaag de uitdaging aangaan: die eerste neem ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Joris, dit is misschien niet de goede plek om te reageren, maar je niet terugtrekken hier! We zijn er om elkaar te helpen. Onvoorwaardelijk......en juist als het moeilijk is. En ja, ik weet hoe het voelt.... Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik hoop dat je gewoon komt Joris, waar anders juist dan bij ons, die weten hoe het is, waar je nu door gaat, en hoe het weer kan zijn als het lukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 23 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2015 Vanaf hoe laat is de "zomermeeting" in Nunspeet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Bibo, ik heb gelezen dat ieder wat meeneemt voor de lunch .........wat maakt dat ik denk dat het rond 12.00 uur 'begint' voor zover een meeting een begin heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Ik heb nog even gekeken maar kon geen tijd vinden. Ik kan me voorstellen dat Kaboutertjes hoofd er nu even niet naar staat. Wat mij betreft ben ik vanaf 12:00 uur aanwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2015 Het weer voor 7 juni ziet er goed uit; mooie temperatuur, geen of erg weinig neerslag, niet veel wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 Zullen we 7 juni uitstellen naar een datum in overleg wat verder in de maand juli, zodat we zeker weten dat kaboutertje er gezond en uitgerust ook bij kan zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 Jane, Ik kan je voorstel begrijpen, maar heb er speciaal een vrije dag voor genomen Maar mocht het niet gaan, dan leg ik mij daar uiteraard bij neer hoor. Het zal alleen lastig worden om opnieuw een vrije dag te regelen. Enfin, we zien wel hoe het loopt dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 we laten het los voor nu dan en zien wel. oké?Misschien ben ik te voorbarig, maar aangezien kabouter de initiatieven nam en ik uit ervaring weet hoe lang herstel van een eileiderontsteking duurt, is het wel zinvol om hier even over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 Oh, sorry, Heb net het verhaal van kaboutertje terug gelezen Dat klinkt inderdaad ernstiger dan ik dacht. Nee hoor, uitstellen dan maar, dit gaat zo ook niet natuurlijk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 Ik vind zelf het door laten gaan en Kabouter die niet kan of toch pusht om te komen geen goed plan. Uitstellen dan maar maar met vakanties is het lastig. Ik ben 20 juni drie weken weg en velen van ons gaan weg. Zou het jammer vinden als het in mijn vakantie zou vallen. Moet maar een andere invulling gaan verzinnen voor mijn verjaardag, vond het idee van jullie zien op mijn verjaardag eigenlijk heel leuk. Maar nee ik ben voor uitstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 29 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 Door laten gaan maar alleen als Kaboutertje het aan kan en anders verzetten. Want het moet wel verantwoord blijven Toch Kaboutertje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 op die manier zal kaboutertje niet verstandig zijn luna dan kunnen we ook de datum van MG nemen en zeggen doorgaan op 6 september ver genoeg voor een zeker herstel en de vakanties zijn dan zo goed als voorbij. mee eens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 er is ook nog niets besloten eigenwijsje maar een beetje brainstormen mag, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 29 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2015 Ik deel de mening van MijnGerrit. Door laten gaan en na de zomer nog een keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2015 Als je het objectief probeert te benaderen zou ik stellen dat als een 'regelaar of organisator' zelf dreigt uit te vallen voor wat voor reden dan ook, dat er een secundant tweede persoon de organisatie oppakt. MG? Sowieso altijd door laten gaan, zeker als er al verlof e.d. voor is opgenomen. Kaboutertje wordt dan gewoon een deelnemer waarvan nu even onzeker is of ze wel of niet erbij kan zijn. Wat denken jullie ervan? Ps.: ik ben er om persoonlijke reden niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Spud meld zich af voor de meeting. Ze heeft een ban gekregen tot 13 juni en ze wilt niet naar de meeting met een ban. Ze wenst verder iedereen een fijne meeting. Hopelijk is kaboutertje er ook, gezond en wel, dat zou fijn zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Hoezo een ban voor Spud? Wat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2015 Joris, ik hoop zo snel, je eerdere avatar weer te zien Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden