lidia Geplaatst 21 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2015 Ik meld me droog af, welterusten allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2015 Goede nacht, beste mensen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2015 hier nog een slaap wel en Sowhat , sterkte he met waar je doorheen moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 21 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2015 Weer terug van moeders verjaardag, was uiteindelijke een gezellige dag. Lekkere hapjes gemaakt en maaltijd bereid dus ook niet kunnen storen aan zussen van mams. Viel eigenlijk hartstikke mee. Overvloed aan alcohol geschonken, verleiding is er totaal niet meer, misschien ook niet omdat ik druk aan het kokkerellen was. Jopie je hebt gelijk, levert ook geen negatieve energie op. Mooie en wijze woorden van jou. Wortelsapje persen nu en dan ga ik mijn bed in. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2015 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Lange dag geweest: met een goede vriendin gewandeld en gepraat, even eten en daarna met een oude jeugdvlam van toen ik 17 was gewandeld, snel naar huis en opknappen en toen een lastige en langdurige ICT klus. Ik heb mijn bedje wel weer verdiend..... Welterusten en wellicht tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden