plof Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Wimmelt en Kabouter, gefeliciteerd met jullie mijlpaal. Top. Per dag en die eerste laten staan kan het begin zijn van iets moois. Ik las in de krant iets over dat deze maandag de meest deprimerende dag van het jaar is... Lief zijn voor onszelf, dat helpt. Boos worden en mopperen niet. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Ik heb een off-day vandaag. Ik kan het niet vinden met mezelf. Ik heb ook een off-day vandaag. Ik kon het eerst ook niet vinden met mezelf, maar toen ik mezelf na een paar uur tegenkwam heb ik vrede gesloten. Nu is het best een happy-day. Als klap op de vuurpijl vanavond ook nog een meeting.. plof, AlbertRemmo, jowan en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Hoge hakken vind ik eigenlijk volslagen waanzin. Mishandeling van de mensenvoet. Bar slecht voor de rug ook. De hele houding is onnatuurlijk. Net zoals het onnatuurlijk is om alcohol te drinken, daar heeft je lichaam alleen maar last van. Toch een link met AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Ik wilde eigenlijk een knipoog plaatsen maar weet de combi van leestekens niet die ik daarvoor op de ipad moet gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Ik voel me juist wel opgetogen vandaag. Maar daar hebben jullie niks aan. Fijne avond dan maar, wie weet wordt het nog wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 (bewerkt) Haha, Kate... ik denk vaak bij mensen die erg netjes gekleed zijn ( werk, begrafenis of bruiloft, uitgaan...) dat ze zichzelf geestelijk aan het mishandelen zijn. Dat ze koste wat kost niet mogen of willen laten zien hoe ze zich werkelijk voelen of wie ze werkelijk zijn. Ik kan niet anders dan me afvragen wat er verborgen zit achter al dat uiterlijk vertoon. Maar ja, ook dit is weer mijn bizarre kijk op dingen. Niks van aantrekken hoor.. ( = toeval..kleding en niks van aantrekken.) aanpassing: ;) 19 januari 2015 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Ik ben zeer gelukkig met mijn hakken in alle vormen en maten. Trouwens met al mijn schoenen ben ik enorm blij. Hoog, laag. Laarzen punters. 2, 3 , 4 ,5, 6, 7,8 en 9 cm. Heerlijk. Gefeliciteerd met de maanden alcohol vrij ! Wat een rare dag. Eerst vanochtend schrappen. Nu weer in de dichte mist naar huis. Heel raar allemaal. Nou ja ik mij niet klein krijgen door die rare Blue Monday ! plof, Kate en jowan reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Je bezorgt de post vast niet op 9 cm, Luna. Lekker van je hakken genieten verders hoor. Niks aantrekken, zegt Kohtje. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Dank je Vlieg, voor een tipje van de sluier. Ik stond op de reservelijst, maar kennelijk geen plek. Ach, maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Hoi allemaal. Wimmelt gefeliciteerd Kaboutertje gefeliciteerd Ietje sterkte Verder ben ik supertrots op mezelf want ik ben al naar de winkel geweest en geen drank gekocht. Zit aan de gemberthee 5 dagen al hoor en voor het slapen gaan nog een halve liter runderbouillon van een blokje. Burchill, plof, Monster en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Is het een idee als ze in de supermarkt in de buurt een webcam ophangen, zodat je kunt zien hoe druk de supermarkt is voordat je vertrekt? Zodat je kunt bepalen om een half uur later te gaan. Of dat je zelf kunt bekijken op welk tijdstip van de dag het minst druk is? zomaar een idee Het is een geweldig idee. Iedereen kan zien dat de winkel vrij van mensen is om vervolgens met zijn allen er naar toe te hollen. Opstellen in rijen van 3 bij de ingang zal ik maar zeggen plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Ja Ploffie verse gemberthee. gembertheekroketten lijkt me dan weer niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden