Spring naar bijdragen

even voorstellen


ikkehier

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ben hier voor het eerst op een forum en wil kijken of mij dit bevalt, ben een vrouw van 41 jaar en ben de laatste 3 jaar flink meer gaan drinken. Baal hier op moment verschrikkelijk van omdat het mij op moment ook gaat belemmeren in mijn functioneren.
Hoop dat ik op moeilijke momenten dit forum kan gebruiken om mijn "ellende" weg te schrijven.

Veel liefs allemaal en tot horens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ikke,

Welkom op het frum. Maar natuurlijk kun je hier je ellende kwijt, er is altijd een luisterend oor hoor. We helpen je, samen met jou, door je ellende heen, en te stoppen met drinken. Samen staan we sterk.
Wel staat jouw profiel open dus moet je ff naar de moterator mailen of hij dit wil sluiten. Onder aan staat "meld dit aan de moderator". Stuur daar ff een berichtje naar toe?
Nogmaals welkom. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ikkehier,

als eerste welkom!

om iets aan je alcoholgebruik te doen ben hier op het juiste adres.
we praten dagelijks op de ditjes en datjes, het dagdraadje
hier ontmoeten we elkaar en wordt alles met elkaar besproken
trek eruit wat voor jou van belang is.

je profiel open, dat betekend dat je profiel voor iedereen zichtbaar is.
je klikt dan op je naam en je ziet direct alles wat je hebt ingevuld
je woonplaats, naam etc etc.
dat is net wat we niet willen, het moet namelijk een keuze zijn, je anonimiteit.

ik heb ondertussen ook een email gestuurd naar de moderator, weten we zeker dat je profiel snel wordt gesloten.

tot op het draadje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ikkehier,

Welkom hier op dit forum, je hier aanmelden is al een hele stap! Ikzelf vond het in ieder geval héél moeilijk, maar ben blij dat ik het gedaan heb! :)
Tot gauw op de Ditjes en Datjes dagdraad, daar vindt je eigenlijk altijd wel een luisterend oor...
Ikzelf heb er baad bij om er elke dag even te zijn, dat houdt me bij de les zogezegd;)

Heel veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom IH op ons forum,
een goede stap op weg naar alcohol weer de baas worden
i.p.v. andersom.
Je kunt de training doen op deze site voor extra individuele ondersteuning,
ik ben daar erg door geholpen, ook natuurlijk door hier dagelijks te komen, houdt
me ook scherp en postief met de eerste niet nemen vandaag.
Je merkt wel dat je er niet alleen in staat en bij de gelukkige groep hoort nu
die erkenning ervoor heeft en er verantwoording voor neemt.
Want dat werd wel eens tijd na zo lang ( 10 x zo lang als jij dus).
Wees blij dat je er relatief snel bij bent, des te beter kan de rest van je leven worden.
En als je alle ellende hier van je af hebt geschreven, heb je vast ook veel te bieden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Vie,

Heb nog niet helemaal goed voor me hoe ik het ga aanpakken, maar stoppen wil ik. Nu vanaf eergister niet gedronken en mijn lijf zit helemaal te shaken, heb ook echt wel zin maar doe het niet.
Ga me nu volledig op mijn werk storten en nu het mooie weer er weer aan komt de tuin in, huis aan kant maken en sporten, sporten deed ik altijd al maar wil dit nu iets meer gaan doen.
Wil nu echt een omslag maken....hoop dat dit lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...