kruidenthee67 Geplaatst 13 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2015 Hé Jen, fijn om van je te horen... Je levenslust heb je gevoeld, nu zoeken naar hoe je die weer optimaal kunt voelen? Ga je ervoor?! Wijsheid, sterkte en succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2015 Het vlammetje wil niet gedoofd worden.. Jen Dat kan ook niet ..jou werk is nog niet af Go for it ..Jen diep in jezelf weet je precies wat je wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2015 Jen, misschien ben je inderdaad wel totaal mislukt... in de ICT. Vergeet daarom die ellende en richt je op wat je echt leuk vindt en waarvoor je overduidelijk talent hebt: taal en schrijven. Durf die keuze te maken. Je bent nog jong genoeg voor een switch. Hoi a3, ik citeer je omdat je anders nooitziet dat ik reageer. Ik las je pas vandaag. Om eerlijk te zijn, ik was een ben goed in bepaalde deelgebieden van itMaar mijn passie o is het niet. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Hallo allemaal. Met een week vertraging nog heel erg bedankt voor de felicitaties. Skip, jij ook nog van harte. Ook 50 geworden lees ik, leuk. Ik had nog niet zo'n zin in een feestje, dus doe ik dat verderop in het jaar. 's ochtends familie op de koffie en daarna lekker met vriendinnen naar de sauna. Heerlijk. Ga goed allemaal. Leeterrrr. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden