Gast Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 We horen het graag Yo. Fruitvlieg gaat wel volgens mij. Leuke avond, zo te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Ik moest 3 keer lezen .... Domibo... Weer wat geleerd Jammer dat je alleen naar het " alcosympo" moet. Ik stuur je een virtuele knuffel dan maar Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 ik snap m pas als ik jou lees Skip weer wat geleerd ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 lekker met 4-0 onze volleywedstrijd gewonnen goed begin van 2015. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Leuk voor je yogajuf! Ik kan van die alcohol vrije biertjes ook genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Of heb je al geknuffeld met die AV-man Jo? In dat geval trek ik me discreet terug ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Slaap lekker alle, sweet dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkie34 Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Dank voor jullie lieve tips. Ik heb ze alleen te laat gelezen. Morgen gelukkig weer een dag. Voor wie er aan toe is, slaap lekker alvast. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Morgen weer een dag Inkie, dat heb je goed. Goede nacht beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Welcome back Spud! Mooi! Leven zonder klok... Best a man can do. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 (bewerkt) Dat snap ik nooit zo goed je excuseert je voor het feit dat je je niet afmeld voor dat pact Dan doe je het toch (dus je doet het al) Onderwijl, geef je de reden waarom Alsof een verborgen boodschap Manipulatief je zinspeelt wellicht op een reactie Of wellicht geldt er een bepaalde tijd voor afmelden Domme Mai... 8 januari 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 a woman overigens ook Mai. Jaja... Same-same Blabla... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Indeed Spud I am fine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Spud, welkom thuis weer! Je hebt het goed gehad, een mooie ervaring zo te lezen. Achteraf viel het misschien mee, het reizen en alles? Jopie, weer een stap, denk ik? Welterusten, in je nieuwe bed? GPS mee dan maar, met die maten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2015 Lieve, lieve Bol, je bericht van 18:24 uur (quoten lukt niet!): je gedrag kun je toch niet laten bepalen door de eventuele reacties van mensen die daar geen zin in hebben? Ik zou het bijna pleasen noemen, oeoeoe, laat me dat maar niet doen, vinne ze niet leuk! Of de lieve vrede willend, op 't laffe af? The meek shall inheret the earth is iets waar ze niets in zien, net zo goed als al te rechtlijnige calvinisten. Die zijn al getemd. Ik hoop dat het geen burgeroorlog wordt, maar dimmen lijkt me nu het domste wat je kunt doen. Bek open, EN hart open. De bepaald geen PVVer die jou, Bol, hoog heeft zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden