plof Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) Goeiemorgen Ploffie! Dagpact: jowan 7 januari 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 7 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goedemorgen, Werkdag voor de boeg. Na een onrustige nacht met dromen over mijn eindopdracht. Zal blij zijn als die cursus voorbij is. Ben toch meer van de praktijk dan al die theorieën. Afijn, koffie! En voor Ploffie ook nog maar eentje zodat ie goed wakker kan worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Whats in the name, Ploffie Blond ben ik... Dank voor de koffie in ieder geval. Kan er weer tegenaan nu. Opfrissen en de kou in. Brrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goedemorgen allemaal. Gaat het verder wel goed Ploffie Zo heerlijk geslapen. Veel te kort maar wel lekker. Gauw aan de koffie. Ik ben meestal niet zo vlot in de ochtend. tot later ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Welterusten dan nog even Ploffie. Hier nog even de hond uitlaten, even de temperatuur buiten aanvoelen en daarna het fietsje op de wijk in. Wordt tijd voor zomerse temperaturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Terug van mijn vroege rondje: lekker fris, klein beetje wind en een nat wegdeksel. Nu koffie en een boterham. Maak er een fijne dag van. Overigens ben ik vandaag twee jaar geleden thuisgekomen uit de kliniek. Wat een enorm verschil van mens, toen en nu, als ik naar mezelf kijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goedemorgen, Pfff, dat was lang geleden. Zo'n slechte nacht. De dag van gisteren denderde nog na in hoofd en lijf. Als dochterlief zo de deur uit is, ga ik nog weer terug en hoop ik nog een paar uurtjes te slapen. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Dagpact: jowan Blondie Nancy Goedemorgen allen! Koud hier, de verwarming en het warme water doen het niet... Uppiedate van de internist: zo spoedig mogeljk een ct-scan, een gastroscopie en een colonoscopie. Het zal wel nodig zijn. Het zal wel goed komen allemaal. Nu eerst maar de kou in, brrr. Werk ze voor wie werken moet, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Irunalone en Lotus: gefeliciteerd!! Misschien dat jullie hier nog even lezen vandaag, een fijne verjaardag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goedemorgen frummers. Lekker nog even slapen dan Kastanje. En ja, zo'n gebroken slechte nacht hakt er in, dus lekker nog even terug straks. Het moet je goed doen Jowan als je zo terug kijkt..... mooi dat het zo goed met je gaat. Dat natte wegdek is weer minder: kans op gladheid dus Pf, denk dat je niet blij bent met het advies van de internist Nancy, maar inderdaad, het zal nodig zijn. En zal ook vast weer goed komen allemaal. En geluk bij een ongeluk dat je naar je werk moet zo.... de hele dag in de kou zitten is absoluut ellendig.... Hoop dat het snel weer wel warm wordt thuis bij je. en dan natuurlijk nog even de slingers voor de jarigen. Irunalone en Lotus van harte. Hoop dat jullie een fijne dag hebben. Zou leuk zijn als jullie nog eens binnenpiepen hier... Plof, als je weer wakker bent zet je de datum dan nog even goed? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goede morgen Dagpact: jowan Blondie Nancy Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goedemorgen Albert. Hoop dat het goed met je gaat. Als ik me het goed herinner krijg je deze maand je huis weer voor jou alleen... Is het al zover? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Hoi Yvonne jowan en AR... Doen jullie een beetje zachtjes voor kastanje die ligt hiernaast ( weer) te slapen Mooie dag allemaal en sterkte voor Nancy in de kou. Jasses koud douchen .... Je lijkt the iceman wel Ik draai me ook nog even om. Had dienst vannacht . Niet dat ik ben gebeld ofzo maar ik ben dan toch in een soort constante staat dan paraatheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goedemorgen, Woowh Nancy, dat is nogal wat. Zorgvuldig van je arts. Dat geeft wel vertrouwen denk ik. Sterkte met de onderzoeken. Jowan, wat ontzettend fijn dat je je zo ontwikkeld hebt. Pluimpje op je hoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Gisteravond zat ik noodgedwongen zonder tv. Iets met de provider. 's Avonds heb ik 'm altijd een poos aan. Ook als er niet veel bijzonders op is. Een soort pratend behang. Het kan toeval zijn, maar ik heb me toch lekker en lang geslapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2015 Goedemorgen Skip en Mary, Ja, ze zeggen dat je beter slaapt zonder tv ... dus wie weet... Skip ook nog even onder zeil... Ik ga er vandoor lui. Maak er een mooie dag van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden