Gast jopie Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 goedemorgen allemaal, ik open maar even.... Voor jullie allemaal een goede en rustige dag gewenst. dat een vroege dienst niet echt iets voor mij is blijkt nu wel dat simpel rekenwerk ook niet echt mijn sterkste punt is blijkt nu ook wel ik zit hier braaf, aangekleed en wel, pak aan, strop voor maar precies een uur te vroeg: rekenfoutje. Koffie dus maar! Voor de hele vroege vogels: t staat op t aanrecht suiker en melk ernaast plak koek kan je uit de broodtrommel pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Goedemorgen, Ook hier weer vroeg op. Te vroeg dus. Had ook nog een uur extra kunnen slapen, maar die feestdagen lijken mijn ritme wat omgegooid te hebben. Dan maar een kop koffie. Helaas geen peuk. Mis die stinkstok nog steeds... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Goedemorgen frummers. Poehee, 4 uur is inderdaad wel heel vroeg... Heb de koffie gevonden Jopie, lekker, en zet er gelijk maar even een pot thee bij voor de liefhebbers Blondie ook al zo vroeg op. En ja... die peuk zul je nog wel even missen... maar dat wordt langzaam maar zeker minder hoor... (Schrale troost, absoluut waar, koop je niks voor nu ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Slaap ze Gerrit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Ben maar effe uitgebreid gaan doesjen in dat extra uurtje. Nu opgefrist op de bank maar wachten tot ik mag gaan werken. Nog maar effe een bakkie dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Alles op je gemak kunnen doen vind ik zelf altijd wel prettig Blondie, een rustige start van de dag geeft me door de dag heen ook altijd wat meer rust op de één of andere manier. Las net nog even een stukje gisteren terug. Respect voor Loper, mooie manier om toch een stukje balans weer terug te vinden lijkt me. Leuk dat BamBam even langs kwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Jij ook een goedemorgen Plof. Ja, van avondmens naar ochtendmens, het is inderdaad mogelijk hoor. Ik zit toch nog even jou voorstel te lezen naar Ietje toe. Vijf jaar lang elke maand 1 glas bier? Kun je dan niet beter helemaal stoppen? Na een jaar is je lijf er wel aan gewend dat er er geen alcohol meer komt lijkt me, waarom dan weer beginnen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Goeiemorgen lieve mensen, Hier ook een echt ochtendmens met een extra uurtje dat ze nu aan yoga gaat spenderen. Mooie dag allemaal! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Klopt Plof. Goedemorgen Yoga. Jij lekker sporten, ik ga mij de hond zo maar eens uitlaten. . Fijne dag nog. Luitjes, Koffie en thee in de warmhoudkannen. Ik wens iedereen een mooie dag. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Yogajuf, ProudMary, Kate en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Goeiemorgen! Dagpact:BlondieKaboutertje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Morning, zo aan de wandel, gezellig hier op de vroege ochtend eerst kopje thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Ook een goede morgen, Zo aan het werk Even journaal kijken,thee drinken,tanden poetsen, en dan ga ik. Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Ghe Ploffie Geloof het of niet, maar als ik thuis yoga, doe ik dat inderdaad in de keuken, de enige plek waar ik wat ruimte heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 zo weer terug, binnenkort het wandelen vervangen door 's morgen naar de sportschool te gaan, kijken of dat bevalt, nu een wat was en strijk wegwerken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Goedemorgen, Enerverende dagen voor sommigen las ik. Maar ook positieve ervaringen. Jane; leuk, een nieuwe traditie met dochter. Ietje en loper sterkte. En voor wie het verder nodig heeft natuurlijk ook sterkte gewenst. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Goedemorgen allen. Sportieve ochtend lijkt wel. Alleen yoga doen zonder begeleiding durf ik niet zo goed. Ben bang dat ik mezelf blesseer. Dus wacht ik braaf nog maar een week tot mijn eigen yogajuf is uitgerust? Of heb jij nog tips yo? Wat kan ik wel doen ? Oh nee nu niet vragen: ze ligt nog op de keukentafel in een knoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 (bewerkt) Mogge Zo slecht is het idee van ploffie ook niet. Je moet wel eerst een jaar stoppen...das al een hele klus voor een verslaafde. Daarna kun je een keuze maken...1 keer per maand en dat 5 jaar lang Ben je toch al 6 jaar ADB in mijn ogen...heb je je puin geruimd in tussen tijd....en heerlijk helder Dat zijn toch echt afspraken met jezelf wat je maakt....voor 6 jaar 2 januari 2015 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 (bewerkt) Goeiemorgen! Lekker uitgeslapen en klaar voor (vrijwilligers)werk, fijn voor dieren zorgen Gisteren grote pan bami gemaakt, met lekkere kipstukjes van de vegetarische slager. Kan dus zo aanvallen als ik thuiskom! Fijne dag allemaal! Oh, wellicht een suffe vraag, maar waar is ADB precies een afkorting voor? 2 januari 2015 bewerkt door JaNina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2015 Alcohol de baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden