verandering Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Ik ben een heel gevoelig persoon. Wil voor iedereen het beste ik dacht hier eens het woord pleaser gelezen te hebben. Heb ik het te goed willen doen? Ik vind maar geen antwoord. Ik zou voor hem door het vuur gegaan zijn. Hij laat me echt in de steek. Ik kan moeilijk weg voor een paar dagen en hij zal dit ook niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Ik ben een heel gevoelig persoon. Wil voor iedereen het beste ik dacht hier eens het woord pleaser gelezen te hebben. Heb ik het te goed willen doen? Ik vind maar geen antwoord. Ik zou voor hem door het vuur gegaan zijn. Hij laat me echt in de steek. Ik kan moeilijk weg voor een paar dagen en hij zal dit ook niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 ha Vera jammer van je uitglijder gisteren maar laat het geen terugval worden Rouwen kun je beter nuchter en plannen maken voor je toekomst ook. En ja, nergens heen kunnen vlak voor de feestdagen, maken ze extra moeilijk. Komt het echt zo onverwacht als je nu schrijft ?, dan ben je in shock natuurlijk. Maar er zullen toch wel fam./vriendinnen zijn die je op weg kunnen helpen? Daar blijven lijkt me niet te doen nu. sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Dank je MG, was er al weer hoor, heb veel uit te leggen aan mensen, maar niet aan ... Mensen die het moeilijk hebben verdienen aandacht. ik even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Jane, ik voelde al een tijdje dat ik geen aandacht en liede meer kreeg. Heb hem herhaaldelijk gevraagd waarom en de laatste keer dat ik het vroeg was het voor hem teveel en zei hij dat we te verschillend zijn om samen gelukkig te worden. Ik vrees dat ik me sterk zal moeten houden en hier volhouden tot mijn appartement terug vrij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Verandering jammer dat je niet even ergens anders kan zijn, ik heb echt met je te doen, en zeker als je alleen zijn ervaart als eenzaam en daar moeilijk mee kan omgaan, je leest al een poosje mee begrijp ik, je weet dus dat je altijd hulp mag vragen, ik heb me voorgenomen rond de feestdagen hier heel veel te zijn.....kunnen we elkaar een beetje ondersteunen als dat nodig is...niet weggaan hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Erg bedankt voor jullie lieve berichten. Vanavond gaat hij naar de avondles. Ben samen met mijn dochter alleen tot 22u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 ik had 2 blz nog niet gelezen vera maar je schreef ook dat hij plotsklaps weer wel attent was, klaarblijkelijk weet hij het zelf ook niet goed. Maar door jezelf zo onderdanig op te stellen, geef je hem misschien ook wat teveel macht in de relatie. Klinkt negatiever dan ik het bedoel hoor, maar iemand op een voetstuk zetten is voor beide partijen funest. Deze breuk zal jou kunnen helpen aan je eigenwaarde te gaan werken vanuit alleen zijn, en dat gaat beter dan vanuit een ongelijkwaardige relatie. Ik spreek uit ervaring hoor, ben reuze opgeknapt na de mijne. Maar heb er wel hard aan gewerkt ook. Nu zou ik mijn exgenoot niet eens meer terug willen. Het kan dus ook nog meevallen in de toekomst, al heb je daar nu misschien weinig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Afgewezen worden is niet fijn, zeker niet als je niet begrijpt waarom. Maar je hoeft niet alle antwoorden nu te krijgen. Misschien is de situatie nu te gespannen. Die antwoorden komen er wellicht nog wel, als de gemoederen wat bedaard zijn, de heftigste emoties wat afgekoeld. Je hebt tijd Verandering. Prioriteiten stellen nu, en jezelf op 1 zetten. Je kunt er alleen maar zijn voor jezelf, en voor anderen, als je zelf sterk staat. Of in elk geval zo sterk als nu voor jou mogelijk is. Zorg goed voor jezelf alsjeblieft, neem rust, probeer er even uit te gaan. Misschien een dagje naar de sauna? FF alles eruit zweten. Dat soort dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 jopie, je moeder en je dochter beiden eerstelijns belangrijke mensen voor je. was misschien wat veel op één dag? Gelukkig is het lijntje met dochter sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Letterlijk heeft hij dat niet gezegd. Maar vanaf toen ging het echt bergaf tussen ons. Ik heb hem gezegd ipv hij me steunde die tijd hij me gestraft heeft. Ik word boos als ik daaraan denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Liefdesverdriet voelt hetzelfde als trek, Mhm, die moet ik onthouden. Was bijna weer aan het daten geslagen, maar denk dat ik misschien beter af ben alleen. Laten we het terugvalpreventie noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Beste Agnieta, wat mij helpt, om die feestdagen, als gewone dagen te zien en geen te verplichtingen hebben, dat hoor je ook vaak, dat mensen de kerst wel leuk vinden maar geen zin hebben in verplichtingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Idd voel letterlijk de pijn alsof mijn hart gebroken is. Alcohol verzacht maar da's natuurlijk nep. 27/12 verjaar ik ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 (bewerkt) ik merk dat ik een reactie naar Agnieta uitstel ik baal er ook van als ik lees hoe je weer naar iemand, Suiker in dit geval, uithaalt. Ik probeer het te negeren, maar negeren is buitensluiten, en staat in mijn ogen gelijk aan pesten. maar wat dan wel adekwaat is? Na jopie en sowhat gelezen te hebben, kan ik er ook nog "overheen piesen" schreef iemand hier ooit, en dat is me bijgebleven. maar niets zeggen klopt ook niet. ik dacht dat jij en suiker maatjes waren/zijn??? 18 december 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Ik ga even mijn eigen wijsneuzige lessen opvolgen en naar yoga en dan koken. Hier ook wat waarschuwingssignalen die ik niet wil negeren. Log later nog even in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Hier lamachoen met opscmuk, eet smakelijk. Voor de rest tel ik tot duizend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 biefstukje, boontjes en kreukelfrieten jouw eten moet ik even googlen is vast een geintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 oh lekker, Turkse pizza nooit van gehoord. Ik ga de vaat maar niet verder uitstellen heb hard gewerkt vandaag en op die volle aanrecht na is mijn huis helemaal klaar voor Kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Turkse pizza lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 En oprollen met knoflooksaus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 En ban Agnieta please niet, is iets tussen ons, maar ze wordt oma, dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Lieve verandering. Wat herken ik jouw woorden. zo heb ik ook jaren rond gelopen. Iedere keer weer te horen dat ik niet goed genoeg was. Dat er is mis was. Ik ben gescheiden. Dat is echt niet meegevallen en ik wilde het echt niet. Soms heb i k het echt super zwaar maar er zijn steeds meer dagen dat het licht is. Ik wens je heel veel sterkte om het aan te kunnen.Probeer nuchter te blijven. Dat is in deze situatie enorm belangrijk. Vooral niet voor hem maar voor jezelf. Dan kun je een betere keuze maken. Hoe zwaar het ook is. Er is altijd een beter leven dan wat je nu leidt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verandering Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Hoe lang is jouw scheiding geleden Luna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Jopie, je hebt veel gedaan en gelaten vandaag. En gezien. Toen ik je posting las omtrent het beeldend onderwijs-materiaal, toen schrok ik echt. Weer die moeder en weer het facet van Verslaving. Slapen doen we 's nachts he? Je was wakker genoeg om niet mee te gaan met gevaarlijke gedachten. Sterk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden