blondie6173 Geplaatst 16 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Dag 1 is weer bijna een feit. Merk dat het wel weer van voor af aan begint. De trek is weer in alle hevigheid terug... Bah, nu volhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Sterkte Blondie. het is lastig en vervelend. Maar ... het kan. Ik hoop dat je voldoende kunt investeren om ook deze strijd te gaan winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2015 Blondie er zijn veel goede dingen gebeurd refu 2 maal per week ga je aan tijdje zonder peut...nu weer een start met oude vertrouwde peut En dat allemaal zonder dat peukje... Weet je weleens echt hoe sterk je bent,want dat doe jij,jij en nog eens jij Ik ben trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Poging voor nu gestaakt. Drankloos heeft nu prioriteit nr 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2015 Begrijpelijk, jammer natuurlijk en misschien voor nu wel verstandig. Je voelt dat zelf het beste natuurlijk. Je bordje was al aardig vol. Ik hoop dat er over een tijdje weer wat ruimte voor je komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Goed om te kiezen lijkt me... Take care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 21 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2015 Je moet doen waar jij denk succesvol mee te zijn. Bij mij was roken en drinken echt een combi. Ik ben 2 jaar geleden met roken gestopt waarbij ik in het begin niet heb gedronken. (had ik het maar vol gehouden) Alcohol was bij mij een valkuil. Maar zo kan het bij iedereen anders zijn. In jouw geval zou ik inderdaad prioriteiten stellen. Heel veel succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 februari 2015 Prioriteiten zijn gesteld. Gestopt blijven met drinken is prioriteit numero uno, maar dat paffen mag ook wel eens een eind aan komen. Merk dat het hoesten en proesten weer meer wordt. Nu nog een pakje in huis, maar niet van plan om nog wat in huis te halen daarna. Zullen zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2015 Mooi voornemen Blondie, gewoon niet meer in huis halen... Het blijft een kwestie van die eerste niet opsteken dus. Is het overigens niet handiger om als je weer stopt gewoon naar de 'ditjes, datjes & dagdraad'  van het rokersforum te gaan? Daar posten Ones, Koh en Lidia ook, dat maakt het wat overzichtelijker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2015 Blondie..toch fijn dat je het verschil al gemerkt hebt in de eerste korte stoppoging...das geen onbelangrijke Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rookkampioen Geplaatst 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst 28 april 2015 Beste mede ex-rokers,  Ben nu 4 dagen, 4 uur en 6 minuten gestopt  en kan echt aan niets anders denken. Ik moet aan het werk maar kan me totaal niet concentreren. Barst van de keelpijn. Stik van de hoofdpijn. Loopneus, waterige ogen. Wordt dit ooit beter?  Help me gimme some good advice  Door te stoppen met roken verlies ik mijn beste vriend en lijkt mijn leven zo leeg   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2015 Nieuwe poging numero...... smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Succes blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2017 Nieuwe poging... 01-01-2017 rookvrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden