blondie6173 Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 Net terug van huisarts. Natuurlijk veel te lang doorgelopen, longontsteking. Lolbroek opperde te stoppen met roken! En hij heeft ook wel gelijk... Net al mijn sigaretten in de vuilcontainer gedumpt. Dag 1 dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 Welkom hier.. Blondie en succes je longen zijn je nu al dankbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2014 Rapport Share Geplaatst 15 december 2014 Hup Blondie!! misschien kun je nu van die nood een grote deugd maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Dag 2. Hoest me de longen uit mijn lijf en weet inmiddels weer het gevoel van craving. Uitzitten dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Lastige inderdaad. Aandacht verleggen, wat anders gaan doen heb ik nu helaas ook niet echt de conditie voor. Zou anders een lekker stuk gaan wandelen, maar dat lukt nu niet met de longontsteking. Afijn, dag 2 zit er bijna op. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Dag 3 gaat van start. Hoesten lijkt te minderen. Nu oppassen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Je longentjes zijn nog steeds blij..zo rookvrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Dag 3... Longetjes blij, maar ik nog niet echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Dag 4 Rise en kuch,kuch,kuch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 Shine....troep moet eruit...longentjes blij Dag 4 alweer,Blondie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Dag 5 ook al weer aardig op weg. Vandaag verbaasde blikken dat ik niet gezellig een sigaretje mee kwam roken. Gestopt? Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Knap Blondie! Lekker doorgaan met niet roken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Sterk,Blondie...roken voegd niks toe. Gestopt ..jij? Ff een poepie laten ruiken wat blondie in haar macht heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Dag 6. Lijkt al iets makkelijker te worden... Alleen die rottige gewoonte handelingen. Koffie met... Na het eten... En dat ongemakkelijke gevoel als je niet weet wat je met je handen aanmoet... Trekken nu naar eten, ofwel vreten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Zoethout...tandestoker...stressbal...kauwgum...paar keer trap op en af of gewoon voelen wat het is om niet te nemen De wereld vergaat niet he gedachten maken het erger dan dat het werkelijk is. Zet um op..blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2014 Vandaag dag 8. En weer naar werk. Weer zo'n gewoonteplek. Effe overleg met sigaretje buiten na mn route. Ga ik dus niet doen. Merk zeker nu al de voordelen. Hoest zekers stukken minder en wat een tijdswinst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 december 2014 Rapport Share Geplaatst 23 december 2014 Blondie,inmiddels dag 9. Wat zal je lijf blij zijn. En je portemonnee. Reken es uit hoeveel geld je hebt bespaard en koop wat moois/leuks voor jezelf. Trots op jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Dag 11 gaat van start. Hoesten is nagenoeg verdwenen en ook de pijn op de longen is weg. Nu oppassen dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Hou vol Blondie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 december 2014 Rapport Share Geplaatst 25 december 2014 Dag 11 en de eerste kerst zonder peukie..Blondie..mooi kado aan jezelf gegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Kuch... Dag 13. Al aardig op weg al zeg ik het zelf. Trek blijft, helaas. Doorzetten nu! Kan altijd bij heel erge trek aan de damper gaan zuigen die ik van de kerstman heb gekregen. Maar dat is eigenlijk mijn eer te na... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 (bewerkt) Mijn eer te na.....hahaha...jij topper van een stopper alles of niets he...dat blijft ook trekken De gewoonte kan ook trekken hè Morgen 2 weken,staat altijd zo mooi..2 weken gestopt met roken staat best stoer..doen heel veel rokers niet na 27 december 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Ook de eerste keer voor mij dat ik zo lang volhou moet ik eerlijk bekennen. Dag 14 van start. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Best stoer de eerste keer zo lang. en dan ook nog onder de niet meest gunstigste omstandigheden Daar mag best even stilgestaan voor worden...wat een kracht zit in jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Nou helaas vermindert die wilskracht met de dag... Steeds vaker de gedachten dat ik er wel 1 kan opsteken nu mijn longontsteking nagenoeg weg is... Doe het niet! Zoek dan maar weer afleiding en probeer voor ogen te houden wat de voordelen zijn van het niet roken... Moeilijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden