bolletje Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 (bewerkt) Nee joh Fruitje, je vergist je, dat was Jan Pelleboer. Je haalt ze door elkaar. Nou Sowhat dat moet jou dan ook lekker gerust stellen als je zoon er zo over denkt. 11 december 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Terug van yoga, Had zooo geen zin, Voelt nu toch wel weer lekker dat ik toch geweest ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Wijfie als ik me goed voelde dronk ik ook altijd. Net of ik me nog beter wilde voelen of zo. Goed voelen en drank gingen bij mij vaak samen. Als ik me goed voelde en er aan dacht om te gaan drinken kon ik me op dat moment echt heel gelukkig voelen. Maar je doet nog wel steeds mee met het arrensleepact hé? Gewoon erop blijven hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Ietje.. Jezus was overigens een timmerman. Jozef was een timmerman. Grmbl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Ja sorry Agnieta, ik geloof niet, maar om de een of andere reden heb ik het Nieuwe Testament gelezen. En uittreksels uit het Oude. Ik geloof wel dat Jezus bestaan heeft, overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 PM :Yoga blijkt morgen te zijn ... De juf heet ook skip grappig he ( nou ja niet echt skip maar wel mijn real life -voornaam) Schilderles ging ook niet door : meester Rembrandt was ziek toen maar een jurkje in de uitverkoop gekocht. Werd ik ook blij van. Toen ik m thuis nog eens aantrok voor de spiegel bleek ie toch een ietsepietsie te kort voor mijn leeftijd. Boeiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Kort is mode skip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Welterusten en tot morgen wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden