jowan Geplaatst 30 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact. Vanmorgen een AA meeting bezocht, daarna boodschappen en een wandeling en daarna in de keuken aan de gang. Mijn beste vriendin met haar partner waren op de eet, lekker en gezellig. Nu heb ik de pijp leeg en wil er morgenvroeg weer bijtijds bij zijn. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 wilde net vragen of je erover wou praten Sowhat. Teleurstellingen kunnen erg zwaar wegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Zoals velen onder jullie wel weten, heeft mijn oudste broer lang geleden zelfdoding gepleegd. Ik vind het stom dat ik opnieuw behoefte heb om daar over te zagen, maar het speelt me terug parten. Volgens mij was dat dus ook vooral aan teleurstellingen in andere mensen te wijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Ok Sowhat. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Welterusten SoWhat. Ja, ik duik er ook in. Morgenvroeg meld ik me. Laat ik me AUB niet al te hondsberoerd voelen. Voorgaande keren was het slechts vermoeidheid en slapeloosheid de eerste week. En zeer rusteloos. Ik wilde zoveel doen, en kwam daarmee juist tot niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 ik ga ook slapen Gunn ik hoop je morgen weer te lezen hier! truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 oh ik ben tegen mezelf bezig. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Welterusten allen. Morgen dan de kentering? :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Sorry Jen, ik wil voor jou nog wel even het slapen uitstellen. Je broer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Ow hoeft niet Gunn. Oud zeer. Niks acuuts. Ik kan ook maar beter opslomen en slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 (bewerkt) En dat ga ik dan ook doen. Nog ff de zevende dag en dan ogen toe. Terusten. 30 november 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Jen, ik zie je morgen. Welterusten. En nu echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Truste Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Dank je Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden