Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Hoi Lotus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 't is natuurlijk ook wel leuk om iedereen leuk te vinden. Pff. Soms verdenk ik mezelf wel van misantropie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 He Wijfie, Ja, was lekker. Ik had dan ook in bijna een week niet meer warm gegeten. Ik leefde op brood. Foei, wat kan een mens toch afglijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Ik wou vandaag nog voor acht uur bier kopen. Maar omdat ik in slaap viel, is dat er niet meer van gekomen. Ik heb nu niets in huis. Eigenlijk een goed startpunt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Super gunn, Dat het je gesmaakt heeft. Welterusten voor dadelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Welterusten Kipje. En m'n excuses voor vanmiddag. Ik liet me wel héél érg gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Mooi Gunn, van het eten en van het verslapen van de winkeltijden. Een ongeluk bij een geluk. Vanmiddag dacht ik ook ????? Kom je morgen weer het menu doornemen? Goed idee misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus79 Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Hai Jen en al de rest. Gunn, fijn dat het gesmaakt heeft. Welterusten. Waarom misantroop Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Weet je Gerrit, ik heb zo vaak toegezegd, om vervolgens m'n afspraak niet na te komen. Ik durf niets meer te beloven. Wat wil van die rotdrank af! Maar zomaar stoppen gaat niet meer. Ik ben doodsbenauwd voor de afkick verschijnselen. Voorgaande keren kwam ik er nog mee weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Ik ga mijn bed op zoeken. Nog even wat lezen en dan slapen. Morgen werken, geen fijn vooruitzicht. Maar ja, het is niet anders. Ik zit in de decemberblues, maakt het allemaal wat somber voor mij. En als ik niet oppas dan trek ik mezelf een echte depressie in, en dat wil ik niet. Betekent voor mij nog beter voor mezelf zorgen, lief zijn voor mezelf. Niet mijn sterkste kant. Zit te twijfelen of ik medicatie wil en of me dit kan helpen. Nog maar even laten sudderen en anders advies bij de deskundigen vragen. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus79 Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Moet je werken moren Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Ik weet het niet Lotus. Het is ook niet dat ik mensen haat. Maar eigenlijk mag ik ze niet zo erg. En dat stoort me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Neen, Lotus79. Morgen heb ik niets om handen. Ik zal wel zeer onrustig wakker worden. Met trillende handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Gunn...geen excuses hoor. Iedereen voelt zich soms wel even ******* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Hmm, groene thee drinken is nu niet zo verstandig vlak voor het slapengaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus79 Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Jen, ik hou ook veel meer van honden ;-) Gunn.. Kan je morgen naar zee gaan? Wandelen langs de kust.. Even op adem komen in een Zeelands strandhuisje met een thee, dan weer terug? Lekker uitputten.. Ik heb mijn laatste uitglijder zo verteerd. Gewoon stappen, stappen.. Dag erop bezig blijven, opruimen als een maniak. Dag 3 ging veel rustiger. Ik ken jouw verhaal niet, maar wens je het allerbeste. Denk niet aan die trillende handen, want dan zijn ze er des te meer. Pavlov... Been there.. Kan er zo weer zijn, dus hang niet de wijsneus uit.. Maak een plannetje en dan ben je vertrokken... Spring de trein op... Slaapwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 melk is goed voor elk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Gunn, glaasje warme melk? (doe ik ook nooit). Je schrijft over stoppen, afkickverschijnselen. Je bent hier langer dan ik, dus je kent de manieren om steun te vinden neem ik aan? Ik ken je verhaal natuurlijk niet, dus het zal waarschijnlijk wel te eenvoudig gedacht zijn. Patronen doorbreken, wat Lotus zegt, is er ook zo eentje die goed kan helpen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Als je niks op te ruimen hebt, Gunn, mag je altijd mijn huis komen poetsen. Ik wil best behulpzaam zijn he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 De tuin omspitten is ook mogelijk als activiteit voor mensen die willen afkicken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Dag Aluhoedje, welkom hier! Kun je het allemaal een beetje vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Dat is het. Ik durf m'n woning amper uit. Alleen voor het hoognodige. Eten en... Jawel. Ik zit vast. Letterlijk en figuurlijk. In m'n huis en in m'n hoofd. Ik durf niet in gemotoriseerde voertuigen (Auto, bus, trein, etc.) te stappen. Dus ik ben zeer beperkt in m'n vrijheid. Ik ben al in geen tijden meer buiten mijn woonplaats geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Gunn kan niet iemand die je vertrouwt een poosje bij jou komen wonen en je helpen je wereldje weer wat groter en stabieler te krijgen? Met professionele hulp erbij voor de adkick? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Gunn, sterkte. Ik hoop je toch morgen hier te zien. Ik sluit af hier. Goede nacht iedereen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 november 2014 Rapport Share Geplaatst 30 november 2014 Oh, er is zeker iemand die dat zou willen... Maar die heeft m'n hele leven al alles voor me bepaalt. M'n moeder. Een schat van een mens, maar ook beklemmend/verstikkend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden