bolletje Geplaatst 24 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Hé Tine wat fijn dat je mee gaat. Ikzelf kan ook niet kopiëren maar er zal zeker iemand zijn die dat wel kan hoor. Van harte welkom, er is zeker nog plaats voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Yo ho ho! Ik ben er ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 En een kerstknuffel voor Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Ik oookkkkkkkkkkkk!!!!!!!!! Op de valreep ingesprongen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 kaboutertje, op 08 Dec 2014 - 21:38, zei: ArresleepactRudolf wil ook weer mee:BolYogajufReeMijnGerritJootje op gerrits schootjeIetjefietjeWimmeltWalrusNancyWijfieKastanjeBlondieHuttulajaneProudMarySowhat, met hondjeTatumRapilosSkipLotus66 Kaboutertje Zullen we clown ook mee nemen? Vind hij vast geweldig op zo'n grote slee Dus: Clown Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Effe sprinten om er ook nog op te springen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Ik zit er ook bij Gerrit! Verscholen achter Adam, daarom zag je me even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 (bewerkt) Blondie een extra dekentje, jou houden we uit de wind. 24 december 2014 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Sneeuw heb ik besteld voor morgen... Toch nog een witte kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Dan wil ik ook een extra dekentje. Gaan we genieten van het mooie sneeuwlandschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 kaboutertje, op 08 Dec 2014 - 21:38, zei: ArresleepactRudolf wil ook weer mee:BolYogajufReeMijnGerritJootje op gerrits schootjeIetjefietjeWimmeltWalrusNancyWijfieKastanjeBlondieHuttulajaneProudMarySowhat, met hondjeTatumRapilosSkipLotus66 Kaboutertje Zullen we clown ook mee nemen? Vind hij vast geweldig op zo'n grote slee Dus: Clown Tine Adam Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Zo, ik ga ook weer een stukje mee. Maar ik ga wel even met een boek in een hoekje zitten; da's even nodig. En een kerstliedje van Nederlandse bodem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Geniet van je boekje in je hoekje MijnGerrit! Ben jij onze dj? Leuk hoor Fay Lovsky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Kerstliedje met een knipoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Hoi Yo, nee hoor, ik liep toevallig tegen wat onbekendere "kerst" liedjes op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 En eentje speciaal voor onze Clown: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Voor onze Belgische vrienden en vriendinnen (en ook voor onzelf) https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=evHEkXFtO40 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 ArresleepactRudolf wil ook weer mee:BolYogajufReeMijnGerritJootje op gerrits schootjeIetjefietjeWimmeltWalrusNancyWijfieKastanjeBlondieHuttulajaneProudMarySowhat, met hondjeTatumRapilosSkipLotus66 Kaboutertje Zullen we clown ook mee nemen? Vind hij vast geweldig op zo'n grote slee Dus: Clown Tine Adam Kate Monster Ik keek om me heen, verrek, ik ben de enige hiero die nog los loopt. Ik heb het hek achter me gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 SHIPS....... Hek dicht........te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 ArresleepactRudolf BolYogajufReeMijnGerritJootje op gerrits schootjeIetjefietjeWimmeltWalrusNancyWijfieKastanjeBlondieHuttulajaneProudMarySowhat, met hondjeTatumRapilosSkipLotus66 Kaboutertje Zullen we clown ook mee nemen? Vind hij vast geweldig op zo'n grote slee Dus: Clown Tine Adam Kate Monster Skip Te laat bestaat niet, je komt altijd precies op tijd! Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Oh haha ik zie nu dat mijn alter ego er al in zit. Tussen rapi en Lotus in lekker warm Toch bedankt Kate voor t wachten ... Lief van je ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Oh je zat er al warmpjes tussen haha. Vond het zo sneu dat Monster het hek voor je neus dicht klapte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Ik kan het niet, hoe graag ik ook zou willen. Zelfs zaterdag vlieg ik nog naar Frankrijk om vervolgens maandagavond terug te keren. Voor jullie allemaal in de slee. HOU JE VAST. Als je denkt dat je er uit valt, meld het, dan zorgen de anderen voor een betere grip Liefs voor jullie allemaal ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 Ze zag t niet door die enorme bontkraag .... En ze zag me al zitten natuurlijk ... Niet wetende van die gespleten persoonlijkheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 24 december 2014 Rapport Share Geplaatst 24 december 2014 We kunnen je ook ophalen als je t leuk vindt Albert ... Frankrijk zei je ? Moeten we wel weg nu ! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden