Antoinnette Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ik bak de oliebollen wel, voor de liefhebbers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Jongens ik ben echt zo blij en trots op onze slee. Trots op nieuwkomers, volhouders en herintreders. Allemaal even goed. En toen half Nederland vanmorgen vanmorgen brak wakker werd .... Wie waren er fris en fruitig? Joehoeoeoeoeoe ... WIJ ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Misschien hier niet aangewezen plek om hier op te reageren Skip, maar je overdrijft mi nogal. De helft is onzin. Kom op, alcohol hoeft geen probleem te zijn voor velen, wel voor mij en anderen hier. Maar je klinkt als een roker die gestopt is. Ik ben alcoholist, weet het, maar was bijna nooit lam, kende mijn verantwoordelijkheden. Jammer dat ik niet meer sociaal wijntje kan drinken, maar dat betekent niet dat anderen dat niet kunnen. Btw appelflappen laat ik aan ander over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ik hou van overdrijven suiker. Gewoon lekker nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ik bak de appelflappen Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ik maak worstenbroodjes, ok? Niet zo mooi als uit de winkel, maar wel lekker en veel minder vet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 ik eet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 En we nemen dus GEEN weegschaal mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 meer gewicht kan ik al niet meer dragen, dus idd goede smoes om niet zo'n apparaat mee te dragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Zij. Mijn spareribs a la Huttula nog gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst 27 december 2014 Ook lekker Hut! Neem maar mee, wat mij betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 zo Hutt pittig ontbijtje! goeiemorgen sledegangers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Mogge. Tis met liefde gemaakt..dan is het al wat luchtiger Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 En ikke neem saucijzen broodjes mee Goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 oh lekker, die heb ik al in geen jaren meer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Mooi Hut! Ik blijf ook vandaag lekker zitten. Oik houd me gewoon heel licht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 een wolkentoetje scjijnt ook licht te wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Smikkelen en smullen jongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Ik krijg trek!!!! In eten dan, he.... Wat zal ik eens meenemen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hsper Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Hier een berichtje vanaf me vrijwilligers werk aangezien en door het weer toch niet zoveel mensen zijn. 10 dagen droog nu, gelukkig zijn de meeste ontwenningsverschijnselen verdwenen, heb geestelijk nog wel last van een paar dingen. Ik heb ook steeds minder trek in ongezond eten sinds ik gestopt ben, ik weet niet of het samenhangt met elkaar maar wel apart, dat word ook de volgende uitdaging, 30kilo eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Maar geen worstenbroodjes, saucijzenbroodjes en spareribs maar hier dan, Hsper. Ik neem wel een paar worteltjes voor je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Oke...voor wijfie de veiligheidsgordel om...klik klikklik...xo die zit vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 wijfie meld je je nog even of je nog wat nodig hebt aan aandacht of steun? ikzelf kan me pas tegen middernacht weer melden maar hier of op de dagdraad is er heus iemand voor je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Ze zittent toch niet te strak ..Wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst 28 december 2014 Oh wat een heerlijkheden hier op de slee. Ik kan trouwens best lekker tiramisu maken. Is er ook een lekker toetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden