Tine Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Maar wat n schrijffouten. Het wordt wel wat krap,maar ik ga t volhouden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Suikertje kunnen we vast oliebollen krijgen? Ik heb er zo'n zin in. Vanmiddag lever ik alvast wat appelflappen. Willen jullie er rozijntjes in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 in de appelflappen liever wat marsepein op de bodem en graag wat kaneel met de suiker erop meestrooien. Oh ja en wat koffie met slagroom erbij. Wat zorg je weer goed voor ons Mary Ik heb echt heerlijk geslapen vannacht, sorry als ik daarbij teveel ruimte innam, maar het was ff nodig; komende nacht vouw ik wel weer dubbel, maar een ander zin hoofd op mijn schoot leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Goedemorgen, ik ga zo beginnen met bakken van oliebollen, beslag is aan het rijzen en wij reizen lekker verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Ha lekker Sugar, doe je voor mij lekker veel suiker erop? Ik houd van zoetigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Suiker apart bol, ben niet zo'n liefhebber van suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Met rozijntjes en sukade.. Jummie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Ik geef mijn portie aan fikkie! Geef mij maar een lekker toastje met brie... Smaken verschillen. Of die spareribs van huttula... Jaaaahhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Misschien zin in spekkedikken of kniepertjes Blondie, keuze genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Wat zijn dat dan? Ken ik niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 kniepertjes zijn nieuwjaarsrolletjes maar dan niet opgerold  Spekkedikken weet ik niet hoe je het maakt, in deze regio veel gemaakt en verkocht, lust ze ook niet graag, misschien ff googele.  Slaap lekker even op ar na werkdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 We bouwen er gewoon zelf een stukje aan, als het krapjes gaat worden: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Appeltje Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Mooi. Dan is er nog een plekkie voor mij op de valreep :-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Welkom Appeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Gezellig... Word steeds voller hier. Goed teken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Kan iemand Appeltje er even bij zetten a.u.b. ik kan niet quoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 (bewerkt) ArresleepactRudolf Bol Yogajuf Ree MijnGerrit Jootje op gerrits schootje Ietjefietje Wimmelt Walrus Nancy Wijfie Kastanje Blondie Huttula jane ProudMary Sowhat, met hondje Tatum Rapilos Skip Lotus66 Kaboutertje Zullen we clown ook mee nemen? Vind hij vast geweldig op zo'n grote slee Dus: Clown Tine Adam Kate Monster Skip Hsper Appeltje SUIKERTJE 30 december 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Goh zeg 30 mensen die mee doen met het arrensleepact. Das veel. En nog een dag in het oude jaar en we hebben het gehaald. Een dag niet drinken en dan kunnen we terug kijken op een a.d.b. kerst. Nog even vol houden dan zijn we er mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 En k zie dat ik er niet eens bij sta, nou ja zeg, sta ik daarvoor in keuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Nu sta je er wel bij, sugar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Dat meen je niet Sugartje. Mensen kan iemand Suikertje erbij zetten. We moeten hem te vriend houden anders zitten we morgen met de gebakken peren, en zonder oliebollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Done Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Hoef niet perse op pact, beetje allergisch voor pacten. liever echt contact, maar dank jullie toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Ik spring zodra ik klaar ben met werk lekker bij jullie erbij. Houden jullie mijn plekkie warm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst 31 december 2014 Plekkie is nog warm hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden