rapilos Geplaatst 11 december 2014 Rapport Share Geplaatst 11 december 2014 Dat wordt vast een vrolijke boel Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Natuurlijk Wijfie want alle dagen niet drinken is alle dagen geen ellende. Ik hoop dat je het vol kan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Oh de kerstversiering is nog niet over de top...had mee commetaar hier in huis verwacht. Dus ik ga nog wat meer kerst in huis aanbrengen. Oh en de tuin en konijnehok moeten ook nog...ook zei heeben recht op kerstsfeer Tuurlijk hou ik genoeg over voor de arreslee Want die gaat ook over de top Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Gezellig alle dieren en kinderen mee. Dan kunnen ze knuffelen met de dieren en ik met hun. Hebben de moeders even rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 ;)Ja hoor Ietje, ik zal een speciaal knuffelhoekje maken in een van de arrensleeën Iedereen mag daar gaan knuffelen. Ach Kaboutertje dat zullen wel liefdesbijtjes zijn. Heeft ie zeker afgekeken van katten. Die doen dat ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 Ja hoor...stap maar in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2014 Rapport Share Geplaatst 16 december 2014 en voor de mensjes huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Je maakt het toch niet te gek hè..Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 ìkke? nooit Hutt huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2014 Rapport Share Geplaatst 18 december 2014 .https://www.youtube.com/watch?v=D_kb3kiO4Uo&list=PLDDCDDF47911E640A Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 december 2014 Rapport Share Geplaatst 19 december 2014 Ik ga wel kerstliedjes zingen wijfie, maar of dat nu een leuke verassing is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Wijfie....ook geen triangel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Ik zing mee met Suikertje, advies: oordoppen bij de hand houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Wat ik zou wensen: iemand die kerstliedjes zingt achter de piano, liefst met een wat zware, melancholische stem. Maar niet echt verdrietig, wel hoopvol en warm. Snappen jullie wat ik bedoel? Anyone? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Oh en Jane, het eten en de aankleding zijn gewoon perfect zo, thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Helaas als ik ga zingen dan slaat rudolf op hol en zal het ritje in een rollercoasterrit veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Voor de rokers is er een aparte arrenslee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Dan moet ik nog maar effe volhouden met niet-roken bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 nee de rokers hebben juist die zwoele rauwe stem die Yo graag wil. Ik pingel alleen vader jacob dus zal maar zwoel meebassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Hihi Jane, 'zwoel' en 'rauw' zijn jouw woorden hè? Is dat wat jij graag wenst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 (bewerkt) overdracht Yo, oeps moest aan Janis (Joplin) denken 20 december 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Janis mag er ook bij, maar zelf dacht ik meer aan Duke Ellington of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 december 2014 Rapport Share Geplaatst 20 december 2014 Yo, is dit wat? youtube.com/watch?v=skFpaPHN7_Y Zelf even www. er voor zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden