Spring naar bijdragen

maandag 24 november


blondie6173

Aanbevolen berichten

Ik denk als al die mensen die zich aangetrokken voelen door dat soort sites op een partij gaan stemmen ze de grootste partij van dit land zijn. Maar dat soort sentimenten leeft in Belgie toch ook, of is overheerst daar nog de klassieke tegenstelling tussen de Vlamen en de Walen? Is dat toch nog ergens goed voor. Dan hoop ik weer dat dat een randfenomeen is, of een grensgeschilletje laten we maar zeggen.

Hoi Jaap,

de wijze van bloggen die op die webstekken gepleegd wordt, is mij in België volslagen onbekend. De enige nieuwsblogsite die ik in Vlaanderen ken, is Dewereldmorgen.be. En daar wordt eigenlijk heel "fatsoenlijk" geschreven.

Op geenstijl.nl kom ik allerlei woorden tegen die ik niet eens ken (zoals "reaguren" om een proper voorbeeld te geven).

Het lijkt wel een heel apart wereldje? Vrolijk word ik er niet van, en het lijkt me soms ook niet meer echt legaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik het zo zeggen Jen, dat pleit voor de Belgen. Ik weet verder eigenlijk ook niet waar het precies vandaan komt. Misschien omdat we hier al heel lang een krant hebben die de Telegraaf heeft en die ook niet vies is van vuile spelletjes, maar dan in iets nettere bewoording.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...