Spring naar bijdragen

ik ben zo super nieuw hier maar hoop veel te leren en te horen van mensen die hetzelfde probleem hebben


bailey

Aanbevolen berichten

Haaai allemaal mams 5 kids al jaren aan de drank niet elke dag maar als er spanningen zijn sta ik vooraan. nu hulp gezocht.......fijn om lotgenoten te ontmoeten en ervaringen te horen,Ik weet nu dat ik het niet alleen kan allemaal. helaas te laat en de alcohol heeft een deel van mijn leven overgenomen....echter heb ik een lot pussy power dus het gaat mel me lukken.

bewerkt door bailey
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi hoi, alles rustig weer, echter de spanning in me is niet weg en dat gaat denk ik nog wel even duren, geen drank maar aan de ( ja ja ) spa fruit. we hebben 7 nare jaren gehad en het eind is in zicht hoop ik, ik moet over 4 weken mijn huis verlaten en wat anders anders hebben gevonden. Ik moet er niet uit maar ik wil er uit omdat de kosten oplopen tot € 930.00 kaal per maand.  lief dat jullie aan me denken,,,,, morgen weer een bezichtiging duimen allemaal...........het iseen beauty van een woning........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi Bailey,

 

Ik moest wel een beetje lachen. In de middag stel je jezelf voor en in de avond heb je toch weer twee liter wijn op. Je lijkt op mij. Maar, ik heb sinds een week geen druppel gedronken...en mij aangesloten bij de AA. Ik merk wanneer ik trek heb in wijn het een piek is. Even laten gaan en de trek gaat weer weg. Probeer het maar eens!

 

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...