bailey Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 (bewerkt) Haaai allemaal mams 5 kids al jaren aan de drank niet elke dag maar als er spanningen zijn sta ik vooraan. nu hulp gezocht.......fijn om lotgenoten te ontmoeten en ervaringen te horen,Ik weet nu dat ik het niet alleen kan allemaal. helaas te laat en de alcohol heeft een deel van mijn leven overgenomen....echter heb ik een lot pussy power dus het gaat mel me lukken. 19 november 2014 bewerkt door bailey Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bailey Geplaatst 19 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Nee Gerrit ben onder behandeling door meerdere mensen en bij een hulp groep aangesloten. ik kan het niet alleen, deze mensen gaan me hopelijk helpen het probleem achter de fles aan te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 welkom bailey en heel veel succes, zowel hier als in je hulpgroep! bailey reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Welkom Baily en succes! bailey reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Zolang je jezelf niet opgeeft is het nooit te laat Jezelf terug winnen is genoeg om voor te vechten Go for it...succes en welkom hier bailey reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bailey Geplaatst 19 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 ik ben zo de fout ingegaan,2 liter wijn verder ga ik mijn chi uitlaten. lekker ff alleen alleen mijn vriend kreeg angst waar ik bleef...... was een uur weg, heeft alles afgezocht naar me. hij is boos nu en ik zit beneden wat te doen nu?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 excuses maken? beloven er morgen over te praten als je weer nuchter bent en dan je pussy power aanboren en zorgen dat dit niet weer gebeurt? sterkte bailey reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Hey Bailey, Niet opgeven he! Gil hier maar even, we zijn met velen, de herkenning is er ook bij mij... Laat wat van je horen he? bailey reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bailey Geplaatst 20 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 hoi hoi, alles rustig weer, echter de spanning in me is niet weg en dat gaat denk ik nog wel even duren, geen drank maar aan de ( ja ja ) spa fruit. we hebben 7 nare jaren gehad en het eind is in zicht hoop ik, ik moet over 4 weken mijn huis verlaten en wat anders anders hebben gevonden. Ik moet er niet uit maar ik wil er uit omdat de kosten oplopen tot € 930.00 kaal per maand. lief dat jullie aan me denken,,,,, morgen weer een bezichtiging duimen allemaal...........het iseen beauty van een woning........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Denk dat iedereen mee duimt! Geen drank, is al super he! bailey reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 (bewerkt) Ben benieuwd of je de woning hebt gekregen. Verhuizen is ongeveer de nr. 1 op de lijst van stressveroorzakers, je zult je pussy-power wel nodig hebben dan. Hou je ons op de hoogte van je vorderingen? 21 november 2014 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Florida Geplaatst 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst 1 december 2014 Hoi Bailey, Ik moest wel een beetje lachen. In de middag stel je jezelf voor en in de avond heb je toch weer twee liter wijn op. Je lijkt op mij. Maar, ik heb sinds een week geen druppel gedronken...en mij aangesloten bij de AA. Ik merk wanneer ik trek heb in wijn het een piek is. Even laten gaan en de trek gaat weer weg. Probeer het maar eens! Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden