Spring naar bijdragen

maandag 17 november


blondie6173

Aanbevolen berichten

Ik voel me wel een beetje gepasseerd dat je mij niet om raad hebt gevraagd hoe een sint-draadje te organiseren.

Ik schrijf het maar recht voor je raap dan hoef je niet in te vullen.

 

Je hebt het inderdaad niet onder de knie.

 

;)

 

Loslaten is deze week het woord van de week voor mij. Doe je mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor honden heb jij gefokt Kipje?

Ik heb overigens totaal geen ervaring met honden hoor. Ik heb vroeger wel een hond gehad en ik vind honden ook wel erg leuk. Maar ik begrijp niet zoveel van ze, ik heb me blijkbaar teveel verdiept in de kat. Al begrijp ik heel goed wat ik misdoe als een hond me wil aanvallen, namelijk in zijn of haar ogen kijken. Kan het gewoon niet afleren. En dat niet alleen, ik vind dat de eigenaar baas is over een dier dus neem daar geen stelling in en de meeste bazen (zeker die van stoere honden) zijn niet echt baas over hun hond, waardoor ik me onderdanig gedraag. Dubbel signaal dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga afsluiten hier..

Intensieve dag achter de rug,

en er komen er nog een paar.

Leerzaam dat wel en het geeft me 

een goed gevoel..ofwel ik ben in beweging

en wil dat graag zo houden.

 

Maar dan op tijd ook even rust en me-time.

 

Wens jullie allemaal een fijne avond en een goeie nacht!

Ik ga nog ff lezen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, idee: dan laat je de teksten toch plaatsen op het sinterklaasdraadje? Dan voelt niemand op de dagdraad zich gepasseerd.

Ja zelfs daar had ik over nagedacht. Moet het op deze draad of dat andere. Ingewikkeld gewoon! Omdat ik iets regelen gewoon niet in me heb en het wel tot een goed einde wil brengen.

Monster :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me wel een beetje gepasseerd dat je mij niet om raad hebt gevraagd hoe een sint-draadje te organiseren.

Ik schrijf het maar recht voor je raap dan hoef je niet in te vullen.

 

Je hebt het inderdaad niet onder de knie.

 

;)

 

Loslaten is deze week het woord van de week voor mij. Doe je mee?

Ik miste voorgaande initiatieven en wie klaagt moet zorgen voor verandering.

Maar als je wil helpen heel graag! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wél fijn als jij je een beetje schuldig zou willen voelen als het sint-draadje niet loopt, dan hoeven wij dat niet te doen.

Wie is wij? :)

Mag ik uw alle aanspreken op het feit dat u te laat gewacht hebt voor mij.

Maar samenwerking en horen van uw plannen lijkt me wel heel tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahum dit is niet nieuw voor je monster en voor mij wel. En kritiek zal best meevallen dat wil ik wel op me nemen, daar kan ik goed weg mee.

Mensen die niet meegedaan hebben, hebben niks te klagen. En kritiek van de meedoeners zie ik als positieve feedback voor de volgende keer.

 

Vertrouwende op dat yogajuf de reclame doet. En nee ik ga niet afschuiven. Thanks voor de help. Fijn dat je dat mee wil doen!

 

Bij klachten: kan u zich bij Spud melden :)

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Spud

Omwille van privacy redenen kan ik hier effe niet vermelden welk ras..sorry daarvoor.

Laat ons het er op houden dat ik steeds in de bres sprong voor de rasclub, zowel praktisch als emotioneel als materieel...

En dat ik echt buitengepest ben, omdat ik niet hypocriet wilde zijn...een dekreu die bij twee teven verminkte pups voortbracht, werd nog steeds mee op show genomen, gevolg, meer dekkingen...

Ik kon daar niet tegen, heb mijn idee gezegd...de rest is frustratie, tranen, enz...nu losgelaten, mijn twee dekreuen zijn in het buitenland (op heel goeie adressen) en mijn teefjes zijn gesteriliseerd en knus op de bank.

Gaat om kleine dogachtigen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, dit is óók nieuw voor mij. Ik deed nóóit ergens aan mee. Ik had wel BELANGRIJKER ZAKEN TE DOEN ZEG. 

zucht

geen tijd voor spelletjes

 

 

Lootjes trekken lijkt mij niet moeilijk: leg ze op alfabetische volgorde en de bovenstaande naam is je lootje

leg ze op lengte, van korte naam (Vol) naar lang (Zeilbootbewoner) en bovenstaande naam enz.

 

afijn, ik heb de lootjes nu al 2 keer voor je getrokken, Plof maakt chocomel en bakt  koopt pepernoten

 

wat voor werk ligt er nou nog? zondag 7 december alle creaties tussen 19.00 uur en 20.00 uur op het sint-draadje posten en iedereen mag commentaar geven tussen door.

 

Klaar.

Ben ik iets vergeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan denk ik wel waar je het over hebt kipje.

Ken een zekere discussie over een hondensoort. Eigenlijk ken ik er wel meer.

Vooral de mastino napolitano, weet ik veel van. Zijn ook geen zuiver lui.

Mijn tante had een pup en leek haar wel leuk om mee te doen met shows om andere eigenaren te ontmoeten omdat op straat meestal met een grote boog om haar heen gelopen werd.

Maar die pup bleek blijkbaar concurrentie te zijn voor fokkers. En dus kreeg ze het advies om deze gezonde hond te opereren aan zijn poten. En van toen liep hij mank terwijl hij nooit mankt gelopen had, maar toen kon hij niet meer meedoen aan de keuring. Voor ons (ja ons ik, mijn tante en die hond lagen op 1 lijn) was het niet zo erg dat deze niet meer aan een show kon meedoen. Maar wat ze gedaan hadden en zelfs een dierenarts aan meegewerkt heeft om hem uit te schakelen. Zijn we wel boos om geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Monster leuk dat je meedoet!

Maak je maar geen drukte over het grabbelen. Dat komt helemaal goed, daar heb ik nu net wel een plan voor.

Gewoon dat onder de aandacht brengen heb ik moeite mee.

 

Ik kies toch voor 28 nov dat de namen verdeelt zijn. En dan 5 december plaatsen.

7 december kan ik nl niet meer meedoen. En ga ik nooit begrijpen wat ik goed deed of verkeerd.

Leuk dit, ik wist het beter versus ik snap het niet. :)

Nope hoewel ik hulpvraag probeer ik toch controle te houden . :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...