Spring naar bijdragen

zaterdag 15 november 2014

plof

Aanbevolen berichten

Murning kattenvrienden!

Hier ook steeds vroeger wakker, maar ook steeds vroeger naar bed. Maakt mij niet uit, ik heb ochtenden liever dan avonden, in de winter vooral.

Eerst maar even Bill Gates terugkijken en dan een lange yogales. Beetje kuieren op biomarkt en vanmiddag aan de studie. Vanavond een date, jawel jawel. Alcoholvrij daten, 't is in elk geval een nieuwe ervaring.☺️

Toedels en tot later

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje, wat een heerlijk ontbijt, moet ik zo weer op de bank om uit te buiken, ja Plof zo ziet het er ongeveer uit als ik op de bank hang ben een echte koukleum.....Hollands als ik ben heb ik even wat in mn tas gestopt, heb ik alvast een lunch voor vanmiddag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even in sneltreinvaart door vrijdag heen gegaan. 

Jane, verdrietig dat het nu zo snel gaat met jouw vriendin, maar wat mooi dat jullie elkaar toch nog hervonden hebben uiteindelijk toch? 

En wat lief van je dochter.... 

Aakie, kan me indenken dat je gevoelens van boosheid en teleurstelling hebt dat er nu pas aan deze medicatie is gedacht voor jou. 

Kan me ook heel goed voorstellen dat je pislink en verbijsterd was door dat 'nee'  na zo'n traject. 

EN de trammelant met je bus... van dat alles bij elkaar word je ook niet vrolijk lijkt me. 

En dan ook nog de wetenschap dat je echt móet gaan stoppen met roken... 

Hee meis, al kom je tien kilo aan, dan nog heb je een goed figuur denk ik, de opmerking van 'mager' in het ziekenhuis in gedachten, dus ... stoppen. 

En , ja, toch beter laat dan nooit wat betreft die medicatie... probeer dat gevoel vast te houden. 

Ik ga gewoon heel hard duimen dat het meevalt met de bus. 

En wat betreft de eeuwige rommel... bijhouden  en elke dag één dingetje extra, dan ben je op een gegeven moment helemaal op orde... 

Maar voor nu even een dikke knuf voor je (( :heart: )) 

Sowhat, ik hoop gewoon dat je vandaag een gewoon fijne dag hebt, dat gisteren gisteren kan zijn.! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...