Gast Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Sintgedichten Spud Yvonne Yogajuf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Oké dan, dan regel ik dit op mijn manier. Tot de 28ste kan je je inschrijven dan hutsel ik de boel. En geef jullie via pb de naam. hoop dat de 30ste dan te doen. Dan heb je nog even tijd om in te schakelen op des betreffend persoon. Voelt als heel eng nu, ik ben meer een duwer dan een trekker. Maar is ook wel uitdagend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Wat grappig Spud Yvonne Yogajuf. Kaboutertje MijnGerrit Skip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 Helaas voor degene die ik krijg, ik kan absoluut niet dichten! Maar een uitdaging ga ik nooit uit de weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Haha ik ook niet Blondie. Dus ik dacht zo, om het ook wat laagdrempeliger te maken voor misschien meer mensen die wel mee willen doen maar ook niet kunnen rijmen. Gewoon iets leuks doen waar je jezelf ook comfortabel bij voelt. Gedichtje, verhaaltje, persoonlijke boodschap, tekening, plaatje ed. ik noem maar wat. Lijkt me niet dat het de bedoeling moet zijn dat je er stress van gaat ondervinden dan is het hele plezier ervan af denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Ik sluit me helemaal bij jou aan Spud, echt een heel goede suggestie! Nu kan iedereen die dat wil met een gerust hart meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst 16 november 2014 Leuk! ik doe ook mee SpudYvonne Yogajuf. KaboutertjeMijnGerritSkipBlondie Walrus Vind ik leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Leuk! ik doe ook mee SpudYvonne Yogajuf. KaboutertjeMijnGerritSkipBlondie Walrus Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Ik ben Spuds promotiepiet Vergeet de Sinterklaasdraad niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Ik wil ook meedoen, wie zet me erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ineke60 Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Heel leuk idee, ik blijf het volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 Sintgedichten: SpudYvonne Yogajuf. KaboutertjeMijnGerritSkipBlondie Walrus Monster Eline Ineke, wil je ook meedoen? Heb dat niet goed begrepen nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ineke60 Geplaatst 18 november 2014 Rapport Share Geplaatst 18 november 2014 (bewerkt) Nee ik doe zelf niet mee ik volg jullie wel. 18 november 2014 bewerkt door Ineke60 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Up up up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Effe om hooch gehaalt foor TEE ( dit moet toch opvallen zou je zeggen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Sintgedichten: SpudYvonne Yogajuf. KaboutertjeMijnGerritSkipBlondie Walrus Monster Eline Kruidenthee Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Up up up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Kijk, daar wordt een yogajuf dus blij van! Zegt het voort. Sintgedichten: SpudYvonne Yogajuf. KaboutertjeMijnGerritSkipBlondie Walrus Monster Eline Kruidenthee Fruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 En Spud ook! En hopla hij staat weer omhoog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Omhoog die draad, dus hupsakeeeeeeeee. Want donderdag is echt de laatste dag Dat je je hier melden mag. Nu kan het nog: doe ook gezellig mee. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst 25 november 2014 Nog een rijmnitwit in het lijstje :-) Sintgedichten: SpudYvonne Yogajuf. KaboutertjeMijnGerritSkipBlondie Walrus Monster Eline Kruidenthee Fruitvlieg Jen Skip en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Mooi dan kunnen wij dus aan de slag Benieuwd voor wie ik een versje schrijven mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst 29 november 2014 Sinten pieten fleur en fijn op deze draad mag het gezellig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden