jowan Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Bijna weekend, maak er een fijne dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Goedemorgen ... Je bent vroeg jowan. Iedereen een mooie dag ! Aan mij gaat ie geruisloos voorbij waarschijnlijk want ik mag de hele dag slapen. ( als mijn buurman niet gaat klussen tenminste ) Nog een uurtje werken en dan zzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Vandaag de drieëndertigste dag. Dagpact: jowan Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Terug van mijn vroege rondje: volle maan, helder, zo'n 4 graden en een zuidoostelijke wind. De rits van de jas mag dicht. Straks op "bezoek" op mijn oude werk bij een goede collega, ben benieuwd. Daarna een dag outdoor voor morgen voorbereiden en vanavond naar een NA meeting. Ziet er goed uit voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Goede morgen jowan Roberto Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Goede morgen Jowan, Roberto en Alberto. Roberto alweer dag 33.... Merkte inderdaad dat het kouder was vannacht Jowan. En toen ik gisteravond half tien naar huis reed was het inderdaad ook al 4 graden. Zo te horen waait het nu ook.... Eerst maar even koffie en thee zetten.. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Agnieta !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Wat bedoel je Jowan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Goedemorgen, Vandaag weer een dagje schakelen. Zin in! Eerst maar eens een bakkie. Dagpact: jowan Roberto Agnieta Albert Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Good murning Blondie. Beetje goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 @Blondie: ik heb nog steeds geen idee wat "schakelen" is. Niet in een oude auto of een ouderwetse telefooncentrale, dus. Maar wat dan wel? Wat doe je als jij schakelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Jowan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Las net de laatste bladen van gisteren.. Jen, jammer dat je hét hier niet meer vindt. Kan me er ook wel iets bij voorstellen. En ja, ook op het forum is het een komen en gaan van mensen. Met de één zul je meer een klik voelen dan met de ander. Door de één word je meer gehoord dan door de ander. En de één hóór je zelf ook meer dan een ander... en reageer je zelf ook meer op dan op een ander. Jopie vandaag over. Laatste nachtje dáár. Zeven november, een gedenkwaardige dag voor je Joop. Mooi. Wat een ongelooflijk bewogen weken heb je achter de rug. Wat zul je door elkaar geschud zijn. En dan vandaag .... gefeliciteerd met niet alleen het over gaan, maar met zoveel meer. Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Goedemorgen Sowhat. Bakje koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 goeiemorgen frummers. Jopie veel geluk in jullie nieuwe thuis wat een prachtige start, om dit avontuur met 3 generaties aan te gaan. Misschien gloort er hier ook hoop aan de horizon dankzij tip van meelevende frummer hier heb ik misschien nog recht op een toevoeging en dan kan ik toch proberen mijn recht m.b.t. de alimentatie te halen. Dan heb ik tenminste alles geprobeerd en dat geeft me een fijner gevoel dat dat slachtoffergevoel van vroeger. thnx PM en iedereen die zo lief meeleeft en meedenkt. Ik heb er bij vrienden nauwelijks over gepraat deze keer maar soms zit het even te hoog en dan is dit forum nog steeds mijn toevluchtsoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 good murning Jane, dat klinkt heel strijdvaardig weer, mooi. Bakje koffie dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Sorry voor de late reactie jowan... Je bent ws inmiddels al gevlogen. "Schakelen" is de ouwe wijkverpleegkundige in de wijk terugbrengen, dus veel netwerken en de buurt als je broekzak kennen met al zijn ins en outs... Het eerste aanspreekpunt voor wijkbewoners en hulpverlening! Ik ben inmiddels weer gladgestreken en ga mijn PC aanzwengelen. Laters. Ps. Yvon, matig geslapen, onrustig na therapie. Ach, dat zij dan maar zo. Weekend maar wat rust proberen te pakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 mag je kies blijven Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Succes Jane! En Jopie ook... Vanavond lekker op je eigen plekje! En nu weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Was inderdaad mijn volgende vraag geweest... hoe ist met de kaak... Hoop dat je in het weekend wat meer rust gaat krijgen Blondie. Misschien het schilderen weer eens oppakken? Dat bracht je in het verleden volgens mij toch wel wat rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Jane, dat hoor ik vanmiddag, maar denk het wel. Lijkt beter te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Staat al klaar Yvon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 @Blondie: thnx. Fijne schakeldag..... ps: ouwe wijkverpleegkundige.......mag het ook een jonge zijn? ;-) blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Jane, graag gedaan. Sterkte er mee! Ik ga straks voor de derde keer binnen twee weken naar de huisarts. Na twee antibioticakuren is de bijholteontsteking nog niet over of weer terug. Hopelijk heb ik hier niet met een resistente bacterie te maken. Jongens, wat baal ik hiervan. Update moeder: godzijdank is het geen kanker. Nog niet bekend wat het wel is. Wachten tot de andere uitslagen binnen zijn. Eerst nog maar een bakkie. 7 november 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loes Geplaatst 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst 7 november 2014 Goedemorgen allemaal, Dank jullie wel voor alle lieve en eerlijke reacties die ik gisteren al kreeg! Ik heb er een heel goed gevoel bij dat ik me hier heb aangemeld en ik denk dat ik hier wel de steun kan gaan vinden die ik nodig heb om de alcohol te laten staan. Nu ga ik een half dagje aan het werk en vanmiddag met mijn moeder naar het ziekenhuis. Vandaag gaat het dus wel goedkomen! Een fijne dag allemaal en .............. morgen is het weekend! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden