Yogajuf Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Ietje, als hij pijn heeft: theelepeltje olijfolie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Klinkt misschien heel gek: zelf het goede voorbeeld geven. Vertellen wat je gaat doen en hoe lekker het oplucht enzo. Misschien de deur op een kiertje laten ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Afmelding dagpact. Nu opgewarmde hutspot met kalfssaucijs. Voor de romantische liefhebber: Notting Hill op tv vanavond. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Terug van werk. Effe makkelijk eten, Macaronischotel. Aan de slag dus maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 MijnGerrit, mijn kies is nog steeds gevoelig, maar al beter sinds ze dat abces hebben opengelegd. Nog effe doorbijten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Hoi allemaal, Wat lief van jullie om me zo weer te begroeten. voor jullie allemaal.  Jane sterkte Proud Mary  sterkte met je moeder Jopie wat fijn je eigen huis Wijfie ook aan het verhuizen en naar je zin Agnieta als ik je op het dagpact moet zetten doe ik dat graag, maar niet uit mezelf, geef dan even een berichtje, je weet wel hoe hé  Misschien kunnen jullie me helpen. Ik mis een hele dierbare Soothe of Ludwig. Heb ik iets gemist?  Verder wil ik gewoon niks melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Jopie, wat ontzettend leuk om te horen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Leuk Jopie. Zo werkt dat dan blijkbaar, als de beslissing er is en het gegeven er is mag je het leuk vinden  Wijfie succes en veel plezier met je nieuwe huis!  Roberto, gefeliciteerd met je maand Heldere inzichten heb je.  Jane   Vandaag, ondanks alle gedoe, ook weer een sprankje hoop op mijn werk. Ach wie weet welke kanten het nog op kan. En mijn man heeft me nogmaals benadrukt dat ik ontslag kan nemen als het niet meer te doen is voor me. Dat was gisteren. En vandaag had ik een interresante dag. Weird. Ik wacht de ontwikkelingen af. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) Gefeliciteerd opoe Jopie! 5 november 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Opslomen nu. Fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Lucky you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickie Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Hallo, Bij wie is wie heb ik me voorgesteld en door alle reacties daar durf ik nu op de dagdraad. Erg gebeurt hier veel zeg. Verhuizingen, kleinkinderen, vertrek, lichamelijk ongemakken. Ik weet niet zeker of ik hier zomaar tussen kan vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Ja hoor nickie....jij mag dat altijd Dagdraad is voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickie Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickie Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Als dat dan kan, hier gelijk ook maar een opmerking die met mezelf te maken heeft. Las namelijk dat er vanochtend door A3 en Jaap iets gezegd werd over je werk niet leuk vinden en niet blij zijn. Ik ken helaas wel beiden: goed zijn in je werk (met heel veel stress) en aan het eind van de werkdag de nodige ontspanning zoeken (...) en je werk helemaal niet leuk vinden en dan dat dan dus wegdrinken. Zowel als loonslaaf als ZZP-er. Wat een zooitje is het dan hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Wat een lieve reacties van jullie op de posting van vanmorgen. Dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Welkom Nickie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Jopie en Wijfie, ik ben ook pas verhuisd. Druk, maar ook genieten hè. En waar die bank komt Wijfie, ach je kan alle dagen schuiven. En Jopie een kleinkind erbij. Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickie Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Hoi Proud Mary, Beetje gek want je kent mij niet maar las je berichten van vanochtend dus sterkte met je moeder gewenst. Is naar natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Welkom Nickie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nickie Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Dankjewel AlbertRemmo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 Hallo, Bij wie is wie heb ik me voorgesteld en door alle reacties daar durf ik nu op de dagdraad. Erg gebeurt hier veel zeg. Verhuizingen, kleinkinderen, vertrek, lichamelijk ongemakken. Ik weet niet zeker of ik hier zomaar tussen kan vallen. Tuurlijk nickie, wie schrijft die blijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden