plof Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) Opslomen lukt niet, ben klaar wakker. Tien jaar geleden had ik 10 vrienden. Uiteindelijk teruggebracht naar 4. Ik had er liever 3, maar nummer 4 ken ik al meer dan 20 jaar en die zie ik maar een paar keer per jaar. Ik heb nooit het gevoel van eenzaamheid. Behalve op verplichte (bedrijfs)feestjes en in het openbaar vervoer. 2 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Nog even voor Jen: Ik vind het niet kunnen dat je zo over Agnieta schrijft nu ze zelf niet kan reageren.. Vind ik niet zo netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Eenzaamheid Ik kan me eenzaam voelen in een groep mensen. terwijl ik me niet eenzaam voel als ik alleen ben. Op mijn werk heb ik me een hele tijd eenzaam gevoeld. nu ik beterder in mijn vel zit raak ik dit gevoel langzaam kwijt Op feestjes met familie voel ik mij eenzaam, een workshop bv met familie voel ik me erbij horen Toen ik dronk had ik veel vrienden...mijn grootste vriend heette drank Nu ik terug denk was ik met mijn vele vrienden best eenzaam alleen ik voelde het niet. Alles wat nu over is ,zijn een paar vrienden waar ik me veilig voel...lach en een traan Een man...een trouwe hond hoor maar toch een blok aan mijn been Een lieve schoonmoeder waar ik best vaak doodmoe van word En ja ik heb wat mensen de deur moeten wijzen...voelt dubbel maar ook goed Als ik dit stukje terug lees..heb ik niet echt veel toch heb ik mijn draai nu weten te vinden dat het al de moeite waard is Ben al blij dat ik geen toneel hoef te spelen...zou ook niet met een ander willen ruilen denk dat ik me dan weer eenzaam ga voelen lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Ik heb er een waarschuwing voor gekregen, Nancy. Het bijbehorende bericht vind ik niet terug in mijn mail, dus de mening van de moderator ken ik nog niet helemaal. Sorry zeggen zou van mij uit echter hypocriet zijn. Ik was niet dronken toen ik het schreef, en ik meende het oprecht. Ik zou het ook geschreven heb als Agnieta wel kon reageren. Doorgaans reageer ik niet "niet lief", wegens niet helpend, zogenaamd. Dat betekent natuurlijk niet dat ik lief ben. Dat betekent alleen dat ik me aanpas. En of een forum als dit er altijd mee geholpen is dat niemand niet-lief is? Ik weet dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden