Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Misschien is dat het wel, dat ik het niet verstond, doch beter verstaanbaar dan het Fries. Een Friese moppentapper dat zou voor mij echt moeilijk worden om plezier aan te beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 mijn huiswerk niet af misselijk van 3 repen chocolade pffffffffffff waar moet dat heen? en dan ook nog Spuds bijdrage geluisterd, Kots erg leuk trouwens ook hun andere nummer thnx Spuddeke dan mag ik nu wel naar bed morgen weer een dag. truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 wat doen al die berichten over eten eigenlijk tussen een conversatie? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 29 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ik meld me nuchter af voor de dagpact. Vreemde dag. Morgen wellicht nieuwe ronde, nieuwe kansen, Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ach ja, ik mag me er toch best even aan ergeren dat er hier zoveel over eten gezeurd wordt? Kost me bijna een muisarm. Maar zal het nooit meer zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Welterusten iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 Beetje kont tegen de kribbe Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 (bewerkt) voor jou misschien zeuren jen voor mij is eten kompensatie ik zit in een soort van crisis en vreet me te barsten vd zenuwen maar ik drink niet. en door het hier neer te schrijven voelt het als een soort van met de billen bloot, waardoor ik de schaamte eraf haal en ook niet hoef te gaan drinken. Want het scheelt niet veel eerlijk gezegd, maar ik weet dat het eind dan helemaal zoek is. Hoe het voor de anderen is weet ik niet, maar eetgedrag zit wel vlak onder drinkgedrag. En drinken hoeft niet, we kunnen makkelijk zonder, alco dan. maar met eten word ik dagelijks geconfronteerd en dat is voor mij een veel moeilijker iets om goed mee om te gaan in slechte tijden. dus laat mij maar lekker even zagen het hoort hier echt wat mij betreft. 30 oktober 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 Ja Yvonne, soms heb ik zo'n bui. Blij dat je het met een knipoog afdoet... Jane, fijn, je uitgebreide antwoord. Het is ook belangrijk, natuurlijk. Zoals ochtendrituelen met koffie en yoghurt met vers fruit en havermout voor mij belangrijk zijn. Eigenlijk is de ditjes en datjes draad grotendeels een "trage" chat denk ik. Ik lees de laatste tijd erg achteraf, soms een paar dagen achtereen, wat wellicht gek is. En dan bots je daar soms op. Op zoek naar de "minder gedateerde" verhalen, als ik het zo mag noemen. In ieder geval, mijn gezaag was onterecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 Jen...ik ben gaan eten toen ik te groot werd om met poppen te spelen Daarna kwamen de sigaretten en drank. Nu rook en drink ik niet meer..en mijn oude speelgoed staat in de kast...en ik heb mijn eten nog Eten/snoepen was het begin om mijn tekortkomingen te onderdrukken via de mond Eten was het begin en eind van mijn verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Het eind, hut? Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Beetje raar zeggen...Jen maar ik ben overal nu de baas over..zelfs mijn eten is niet meer in extreme vorm zoals het voorheen was Ik weet als ik verandering wil hebben..nooit geen genoegdoening kan vinden in roken,drinken en zelfs eten. Ik heb me nog nooit zo echt gevoeld als nu bang ,boos,blij en bedroefd hoort bij mij. De woorden alcohol,roken zal ik met me moeten meedragen..het is geen trek het zijn slechts woorden...met heeeeel veeeeeel verleden Ben er nog niet..ook van de snaai zal ik echt afmoeten als ik gewicht wil minderen En ja ..dus nog sleutelwerk te doen...ben er nog niet. maar terugweg is niet meer mogelijk...ik heb mijn vrijheid terug daar ben ik onwijs blij mee Wankel...denk het niet...ik durf mezelf eindelijk tewezen schaam me niet voor mijn gedachten,gevoel,mijn uitingen mijn binnenwereld mag zich laten zien...en dat voelt goehoed Wel wennen aan de reacties van anderen...das hun probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Mooi dat je het als vrijheid omschrijft Hut. Dat is de enige echte goede reden denk ik. Ik weet niet meer waar ik het heb opgepikt, nog ergens van in mijn jeugdjaren, maar een of andere slaaf zou ooit gezegd hebben "In mijn gedachten ben ik vrij". Dat heeft veel indruk op me gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) Roots? The colour purple? Ik herken de zin ook Jen. 2 november 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Negerhut van oom Tom??? Herken de zin ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 dan kan het niet 12 years a slave zijn dus, haha. Ook een mooie film trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Kunta Kinte in Roots... mooi om die woorden weer eens te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 thnx nance en laten we zorgen dat die zin ook verder leeft ik heb er zelf ook wel eens kracht aan ontleend als ik weer eens ten onder dreigde te gaan aan onrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Zoooooooo net een hele berg patat gegeten met 2 kroketten. Dat is ff lekker. Gewoon genieten van eten, dat is ook wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Oeps... lees ik net over het ' eten' haha. Ja als ik drink interesseert eten me niet. Ik eet dan omdat ik drink. Nu eet ik omdat ik honger heb en er zin in heb. Voor mij is dat een goed teken. Dusssssss echt wel drank gerelateerd. Dit was spuit 11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Ik was overigens HEEL dik geworden. Door de drank en toen ik stopte met de drank. In januari begonnen met serieus lijnen en nu weer terug naar een ' normaal' mens. (qua figuur dan ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden