Monster Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 och Jen, oordeel maar niet , jij bent jij en ik lees je graag en hoe een forum bedoeld is..........je zult gelijk hebben maar ik weet daar niets van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Jen, zo meldde je vandaag bij de DD van gisteren dat je veel scherper bent.............. ik hang nét de telefoon op; mijn broer is óók gestopt en het eerste wat zijn omgeving opmerkte was dat hij scherper was, sneller denkt. Grappig toch? Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ik kan niet alles bijhouden en volgen op het Forum... Heb het wel geprobeerd, maar daar ging héél veel tijd inzitten. Ik vind het enorm knap en attent wanneer sommigen 'iedereen kennen' en ook heel adequaat reageren. Mooi ook en enorm behulpzaam. Maar ik vind het ook mooi dat iedereen hier mag zijn...meelezen, wel of niet reageren.... Leren van elkaar, soms een pittige discussie. Wat mij betreft allemaal goed...als we maar met respect met elkaar omgaan. Ik heb een goeie dag achter de rug...mooie opleidingsdag...man o man...dat brengt me zó veel. Voel weer wat rust komen en tegelijkertijd ook weer ruimte om weer aan de slag te gaan, de flow waar ik in zat weer op te pakken. Ben ik blij mee. Meld me droog af...ga zo mijn nestje in, lekker lezen en slapen. Goeie nacht voor iedereen en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ja grappig, monster. Zou er iets van.... Spud, toch curieus hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ja maar kruidenthee, dat respect vind ik ook belangrijk, en net daarom, fruitvlieg: mijn bericht staat zo vlak onder het jouwe. Je kan je niet voorstellen dat ik het niet gelezen heb, zeg maar. Laten we gewoon zeggen dat het er lullig staat. Vandaar ook mijn uitleg, nu ik het zelf opmerkte. En dan naar belangrijiker dingen, want ik ben dus bijgelezen. Hoe is tie, fruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Hallo, Vandaag een discussie na mijn werk met de baas. Ik zei iets, (over een medewerker, doet er verder niet toe) schiet ie helemaal in de stress. Hij heeft soms zo'n wantrouwende aard, ik vind dat echt heel lastig. Ik ben dan in zijn ogen een goedgelovige naïeveling, maar de waarheid zal dan toch wel in het midden liggen. Nou ja hij heeft een slechte avond, ik heb mijn zegje weer gedaan. Morgen helpen we dit wel uit de wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Tenzij baas vanavond medewerker molt dan. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 alhoewel, dan is het ook uit de wereld. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 (bewerkt) Nou dan krijgt het echt een staartje, maar nee ik verwacht niet dat zij elkaar voor morgenochtend nog zullen treffen. 29 oktober 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Wat mij de laatste dagen ook weer eens bezighield is wat ik nou eigenlijk allemaal aan het doen ben, waar ben ik nu in beland? Ik zit in een wereldje waar ik me vijf jaar geleden niet had gezien. Nu is het nadeel ik een beetje het gevoel heb dat de nieuwigheid er een beetje af is en dat de inhoud me niet boeit. Wel hoe mensen er met elkaar omgaan. Kortom ik heb weer wat behoefte aan iets. Ik wil me weer bezig zijn aan iets wat ik ook inhoudelijk interessant vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Tomatensoep over kleine bolletjes buffelmozarella gegoten in een royale soepkom. En daar nog vrolijk om worden... Waar gaat het met mij naar toe? (Hahahaha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 (bewerkt) Dat klinkt best culinair, hier gewoon spruiten met gehakbal. 29 oktober 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Mmmmm spruiten, je brengt me op een idee voor morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Hm. Wereldje. Herkenbaar. Ik vind het raar al die wereldjes. Van een afstand bekeken is het grappig. Maar daar ben ik dan weer te jong voor. Overleven in een wereldje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ik ben zelf ook niet zo'n reageerder, ik vind overal wel iets van, maar of daar verder iemand mee gediend is vraag ik me. Lezen en af en toe wat kwijtspelen hier vind ik al heel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 oh ik reageer. Een maand later nog. Zal me worst wezen of iemand daarvan gediend is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Nee ik kijk niet van een afstand, ik zit er in. Die wereldje die onstaan al door ons onderwijssysteem, na de basisschool, of brugklas, wordt in Nederland de jeugd ingedeeld naar vermogen te leren, onder de noemer van kiezen. Zo ben ik in de wereld van goed lerenden gekomen en ben ik het zicht op de laagopgeleiden zo goed als verloren. En nu zit ik er weer midden in, dat is toch wel apart. En dat communiceerd heel vreemd. En dan krijg je wel eens naar je hoofd, wat weet jij toch veel. (Ik kan het dan niet over mijn hart krijgen om te zeggen en wat weet jij toch weinig) Maar ik vind dat ook niet, want ik leer toch op een andere manier kijken, en ik leer nu ook over vissen, daar wist ik niets van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ze zij in het seizoen he, die spruiten,vorig jaar had ik ze nog uit eigen tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ik snap je niet helemaal van die maand Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 hoe bedoel je Jaap? Ik wilde gewoon zeggen, al reageer ik een maand later, het zal me worst wezen of iemand van mijn reactie gediend is. Ik doe maar wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Oh zo, maar, er is een verschil tussen er mee gediend zijn of er van gediend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 En verder ben ik fan geworden van Phillipe Geubels vandaag, waarom die gast mij niet eerder is opgevallen vraag ik mij af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Leuk he? Maar erg Vlaams toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Zal ik me ook eens droog afmelden, nog een paar bladzijden in De Helaasheid der Dingen en ik kan slapen. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2014 Jaap helemaal den Vlaamschen toer op dus. Als dat maar goed komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden