bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Zo zeg, paniek hier in de buurt. Ging net ff boodschappen doen is er een hele grote brand in het centrum, vlak bij mij. Wel 6 verschillende soorten sirenes gehoord en iedereen moet het huis uit vanwege ontploffingsgevaar. Maar gauw naar huis gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Klopt Agnieta, ik wil niet dood door drank, ik heb alleen de strijd, het zelf doen, tegen de alcohol opgegeven. Tuurlijk wil ik niet dood, maar ook niet drinken. Dat liefst nog 20 jaar! Ik heb er geen hoop meer op dat therapie, AA, opnames e.d. mij kunnen helpen. Het komt ook door de leeftijd, dan ben je er wel klaar mee als niks help en dan ga je maar al te graag door de knieën voor refusal. Nog 20 jaar genieten graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Wat eng Bol! Weet je al wat het is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Roken is sowieso onverstandig, maar tegen wie zeg ik dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Geen zorgen hoor kanjers, het is ongeveer zo'n 300 mtr. hier vandaan, dus zal ik geen echt gevaar oplopen en ook mijn diertjes niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Is het al op journaal Fruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Als je het maar droog houdt vandaag Aggie, want anders heb je jezelf daar toch het meest mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Blondie, een fijne, gezellige dag samen met je dochter! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Zit hier maar een beetje dom spelletjes te spelen op mn pc... Leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Verder is de vloei duur betaald. Ben met de hond aan de fiets op de bek gestuiterd. Ik zei het al eerder: roken lijkt me sowieso onverstandig............... Of ben ik nu zout in open wonden aan het wrijven.....;( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Agnieta, Ik ken mijzelf. Als ik niet in actie ga, dan word ik somber met gevaar voor depri gedachten dat ik maar beter het weer op een zuipen kan gaan zetten... Zelfs nu nog, na 3 jaar, en met de Refu geslikt. En dat is iets wat ik absoluut niet meer wil, zuipen! Hoop met mijn therapie daar verandering in te kunnen gaan brengen, maar tot dat zover is, weet ik dat dit voor mij mijn copingsstrategie zal zijn. Trouwens een mooie lamp voor in mijn nog-steeds-niet-af-badkamer gescoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Dusss... Actie, lamp ophangen, dan komt mijn badkamer ooit nog eens echt af. Vanavond chili con carne trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hehe! Eindelijk mijn appeltaart in het vizier! Als iemand hier nog zin in heeft...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Nou hum ik lust wel een stuk hoor Jowan. Het is bijna weekend en iemand zei van de week dat ik dan wat lekkers mag. Bij mij begint het weekend vrijdags al hoor. ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Lekker jowan... Hier idem, maar moet nog wat overhouden voor morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Btw. Lamp hangt! Nog effe een uitzoeken welk draadje waar moest, maar... Nu alleen nog mijn nieuwe toiletpot die al ruim een half jaar gebruikt wordt door mn doggie(pist ertegenaan) uit de tuin verplaatsen naar mijn nieuwe badkamer... Morgen maar eens mn pa en consorten roggelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Goedemiddag beste mensen, Jan555 nog strak op schema, mooi! Succes voor het weekend Jan, veel heir zijn misschien? Roberto gaat goed! Blondie, gefeliciteerd met je dochter. Balen als jouw planning zo wordt getorpedeerd; ik kan het ook vreselijk vinden als anderen over mijn tijd denken te kunnen beslissen. W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Accepteren en verder dan maar MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Pff Blondie, lastig hoor. Als je zegt: sorry mensen, we vieren het echt vandaag dan komen ze misschien helemaal niet en is dat sneu voor je dochter. Wat kunnen mensen soms moeilijk doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Lekker jowan. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden