Spring naar bijdragen

Woensdag 15 oktober


Skip

Aanbevolen berichten

Kaboutertje zelf ervaar ik,na een stressvolle periode die gepaard gaat met een overdosis aan adrenaline,vaak een enorme dip.

Op het moment zelf gaat alles goed, nergens last van..

Maar dan als alles weer in rustiger vaar water is dan zak ik als een plumpudding in.

Lusteloos,geen zin in sociale kontakten,

Emo om de kleinste dingen.

De batterij is leeg en moet een paar dagen in de oplader.

En als t met pipootje goed blijft gaan dan komt t allemaal goed.

Enne....niet te dicht langs t drankenpad in de winkel. Negeren. Links laten liggen.

In t volgende pad ligt chocola en drop. Veel lekkerder ( vinden de kinderen ook! )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Roberto dat zijn gevaarlijke gedachten die bij velen van ons bekend zijn. Je hebt je best gedaan, je kan van de drank afblijven dus kan je er ook ééntje pakken. Zodra je daar aan toe gaat geven is het hek weer van de dam en zit je binnen de kortst mogelijke tijd weer aan je oude portie drank.

Maar wel erg goed dat je het aangeeft hoor. Probeer je te concentreren op iets anders, iets wat je heel erg leuk vind om te doen en waar je alle aandacht aan moet besteden. En zorg dat je maag vol zit. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roberto, dat is je verslaving die spreekt. Precies wat Bol zegt.

Doe gewoon die 10e dag er maar bij en dan morgen weer opnieuw kijken, enzovoorts.

Volhouden; de trek wordt minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net terug van een rondje lopen in het bos. Het is heerlijk hier! Niet te warm, niet te koud, af en toe een beetje zon.

Nu lekker moe met een beker water en een appel even opdrogen.

Het eten is weer een verrassing; ik zag al tomaten, paprika, een römer topf. Dat komt wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruitvlieg, als het een mogelijkheid is om nog beter je richting te bepalen zou ik het niet meteen van de baan schuiven. Maar zelf weten natuurlijk wat je ermee doet. ;)

 

Ik ben vandaag gediagnosticeerd door mijn werkbegeleidster. Blijkbaar ben ik in haar ogen autistisch. Momenteel vind ik dat prima dat ze dat invult voor mijn gebrek aan enthousiasme om 6 weken voor mijn reis nog even druk te gaan solliciteren voor mijn droomjob die er momenteel niet is. Als zij daar momenteel mee kan leven vind ik dat heel fijn. Want dan dwingt ze me momenteel ook niet om te solliciteren. En dat komt mij dan weer goed uit. :D

En ergens heeft ze ook nog wel gelijk, momenteel kan ik me namelijk niet zetten tot andere grote projecten want mijn brein zit zogezegd al die spannende dingen al te repeteren en dat geeft nogal wat concentratie problemen bij de dingen die ik nu ook nog moet doen. En ja daar kan ik niet zo goed tegen, dus voor mij ook een mooie spiegel.

Wat ik dan weer allemaal meepak als ik terug ben. Geeft al spanning en sensatie genoeg dat ik over 6 weken, een zijpad ga maken aan mijn diep ingeslepen en regelmatig bewandeld vaste paadje. :D

 

En ja Plofke ik ben nog steeds gestopt. Soms wel moeilijke momenten, maar hete gember snoepjes en de kots herinnering zijn een fijne stok achter de deur. En het uitstel gedrag wat ik tijdens mijn drinken heb geleerd dat; "ah ik stop morgen wel, want....", gebruik ik nu als ik op het punt sta om iets te gaan kopen. "ah, dat doen we morgen wel, want een paar uurtje meer zonder kan ook nog wel"

Momenteel noem ik het lacherig de "jezelf voor de gek houden positief gebruiken techniek"  of "jezelf een loer draaien om je eigen gewin techniek"

Of gewoon het goede halen uit je verslavingen. We zien wel, ik ben pas net begonnen, kan nog alle kanten opgaan. Dus vertrouw nog niet echt op dat wiel wat ik even voor mezelf opnieuw uitgevonden heb.

 

En verders voldoe ik momenteel niet aan mijn 2 weken forum stop. Maar dat vind ik nog niet zo´n grote misser. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spijtig dan voor je Gipsy, ik ga er geen sorry voor zeggen. Jammer vind ik het wel.

Die reis staat voor mij voor veel.

Ook de tijd dat ik ook moeilijk aan het werk kwam door mijn achtergrond/verleden. (geen idee of dat bij jou ook speelt)

Maar daarna, heb ik me door mijn vele jobs laten leven en deed niks meer wat ik wel wilde omdat daar gewoon geen tijd en ruimte meer voor was.

 

Na mijn niet gediagnosticeerde burn-out van vorig jaar. Men zegt, ik voel. Heb ik besloten om wel dingen te gaan doen die ik wil, die op mijn bucket list staan. En daarnaast wil ik best werken maar wil daarvoor ook de ruimte krijgen voor mezelf. Ik heb al lang genoeg gezegd " laat dat maar dat komt nog wel, als ik langer gewerkt heb" Maar die toegefelijkheid zorgde er juist voor dat het er nooit van kwam omdat er altijd wel een werkje was waardoor ik het weer uitstelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...