Monster Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 Walrus, plaag jezelf nou niet! Het is zoals het is, en je hebt het overleefd. Trots op onze jongens!! walrus reageerde hierop 1
walrus Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 bijzonder Erik! Ik heb de laatste jaren vaak aan een sterfbed gezeten. Mensen zoals jij hebben zoveel goeds mogelijk gemaakt door hun eenvoudige en oprechte zorg. Zowel in ziekenhuis als in AVL a'dam als in verpleeghuis - zelfde type verplegers. Goud. erik reageerde hierop 1
Monster Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 die Fruit.......................... val ik stil van he!! was net lekker op dreef met het allemaal weer lekker goed weten, beter weten............................ KAN IK WEER OVERNIEUW BEGINNEN
walrus Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 Om dat te blijven onthouden heb ik wel hulp nodig. Helemaal mee eens. Daar helpt deze site me echt bij. Ook als ik helemaal niets schrijf en alleen maar lees waar anderen mee worstelen en denk: ik heb een heel ander verhaal - maar in wezen dus niet. In wezen kijk ik bij iedereen in de spiegel naar mezelf: een man die het niet alleen redt.
Monster Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 Alleen al door clean te zijn op zich groeide mijn zelfrespect. Dat was bonus, bovenop het fris-zijn.
Monster Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 voor zolang het duurt natuurlijk plof reageerde hierop 1
Monster Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 nu iederéén even stil valt, piep ik er tussen uit ga ik pleite welterusten allen
Monster Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 juist!! nogmaals: trots op onze jongens
ProudMary Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 Kabouter ik hoop dat je lekker slaapt en morgen weer fit bent om naar het ziekenhuis te gaan. Het kost veel energie zoiets
walrus Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 trusten allemaal, sterkte morgen kaboutertje. ik ben ook wel trots dat ik het gered heb, maar was een beetje beduusd van de gezamenlijke 'aanval' - had ik niet op gerekend. ben toch wel kwetsbaar hoor.... ProudMary reageerde hierop 1
ProudMary Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 Ik heb een leuke avond gehad. Nu te moe om te reageren. Ik ga naar bed. Welterusten.
ProudMary Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 O Kabouter, ik lees je nog even. Goh, ja, dan slaap je niet veel hè. Zou fijn zijn als clowntje morgen naar huis mag.
jowan Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 Ik meld me weer nuchter af voor vandaag. Aanvallen, over elkaar heen vallen, terugvallen, tegenvallen, in de smaak vallen, Ik ga er eens een nachtje over slapen. Fijne avond, goede nacht en welterusten voor iedereen. Wellicht tot morgen.
lady jane Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 we hebben weer veel van elkaar geleerd wat we daarmee gaan doen of niet bepalen we zelf. doorzettingsvermogen een mooi woord. slaapwel frummers en nee het was geen volle maan, dat was de 8ste al. en er komt ook geen storm. soms is er gewoon chaos, leerproces, en verschil. kruidenthee67 reageerde hierop 1
Roberto Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Geplaatst 12 oktober 2014 Dag 7 is voorbij, morgen dag 8. Ik ga nu proberen te slapen. Gisteren en eergisteren was het vrij laat geworden. Dan wordt ik ook laat wakker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden