jowan Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Maak er een fijn weekend van! Ik was er al aan begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Goedemorgen Jowan, hoop dat Yvonne niet te laat uit bed komt, zin in koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 (bewerkt) O,ik tap er wel alvast een uit de Senseo voor je, als je wil? (en het is jowan met een kleine j....) 11 oktober 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Was even in de krant begonnen, doe mij maar een koffie, dank je jowan, waarom eigenlijk met een kleine j? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Morgu jowan, eline en plof.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Please, je koffie! Suiker, melk staat er naast. Ik probeer op alle mogelijke manieren mijn ego klein te krijgen/houden. Dat helpt me nuchter blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Kijk! Daar komt het volk aan! Wilde al bijna een sneer plaatsen over langslapers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 hahaha.... 'het volk' .... en jij wilt het klein houden??? Denk dat je je naam ook gewoon met een hoofdletter mag schrijven hoor, zoals alle namen.... dan hoor je ook gewoon bij 'het volk' Morgu Fruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 lekker smikkelen Plof, tis tenslotte weekend he? Mag je jezelf een beetje verwennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ahhhh, daar zijn ze, gezellig, het wordt dit weekend nog lekker weer dacht ik? Eens even wat bedenken te doe en dan buiten dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Hangt er een beetje van af waar je woont geloof ik Eline, hier houden we het tot eind van de middag droog en morgen ook, maar op andere plaatsen komt de regen al eerder... .... als je de weervoorspellers mag geloven dan natuurlijk Voor mij hopelijk een lekker rustig weekend, lekker wat in en om huis rommelen. Moet alleen vanmorgen weg en moet natuurlijk even boodschappen doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Mogge frummers, Hmm, koffie. Dank je Yvonne. De weerkaart ziet er goed uit voor hier. Morgenavond regen. Dus nog lekker van genieten. Ongelooflijk, wat een mooie dagen hebben we nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Morgu Mary, ja, we worden hartstikke verwend deze zomer. Uhm, tot nu toe ook dit najaar dus, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Snif snif KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEE Goeie morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Verkouden Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ah lief Kabouter. Wat een vrolijk ventje. Zingen in het ziekenhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Morgu Bol, GD en Kabouter. Wat heeriljk voor je dat Clowntje weer aan het opknappen is... voor Kabouter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ook goedemorgen, moet mezelf weer bij elkaar rapen. Ook maar koffie denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 En voor mij inmiddels de hoogste tijd om toch maar aan de slag te gaan hier. Ik wens iedereen een fijne dag. Koffie en thee links op het aanrecht. Wel een klein verzoekje: zet je vuile beker aub gewoon even in de vaatwasser ja? Luitjes, maak er wat moois van he? Dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Bakkje troost voor An. Goed dat je je weer bij elkaar raapt meis. Weet dat ik altijd heel veel bewondering voor je heb. het gaat je weer helemaal lukken. en nu .... wegwezen von... An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Vraag me af WAT ik nu nog wil uitproberen.... wat een kluns ben ik zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden