plof Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Goedemorgen, ik mag ook nog 8,5 uur tussen de kantoormuren verblijven voor het weekend begint Eerst maar een lekker bakje thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Goedemorgen, Dank voor de koffie en thee Plof. Door de narcose is mijn slaapritme verstoord, ben alweer een tijd wakker, maar wel moe :-( Vandaag proberen een wandelingetje te maken, even wachten tot de zon er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 haha Plof, dat kledinggedoe zal mij echt worst wezen hoor. Vrijdag is net zo'n gewone werkdag als de dinsdag of de woensdag jij ook ook goedemorgen Fruit.. Fijn dat je weinig napijn hebt Mary, jammer van de moeiigheid, hoop dat dat ook snel weg trekt. Zag dat kindlief van Kabouter weer wat vooruit is gegaan... hopelijk vandaag wakker mag worden... mooi. Wijfie vandaag tekeken, leuk. En inpakken Wijfie, Te beginnen met alles wat je zelden gebruikt... dan alles wat je niet direkt nodig hebt en zo doorgaan. Zorgen dat echt alles in dozen zit op de dag van verhuizing. Dat werkt het best.. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Tip voor Wijfie: De dozen nummeren en de kamers in je nieuwe huis ook. Dan wordt het geen onnodig zoekplaatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Goedemorgen, hier ook gebrek aan conditie, straks ook maar wandelen, na het douchen ben ik bekaf... Nou ja komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Heb je griep gehad Eline? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 O Eline weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Kabouter fijn dat het wat beter gaat,zoiets hakt er wel in he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Kabouter sterkte. Fijn dat het de goede kant op gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Kijk uit voor het alcoholmonster Kabouter als de klap komt. Geef m geen kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 He PM fijn dat je weer hier bent na je ingreep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Goede morgen DagpactGipsy Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Goedemorgen, Zo weer een dagje schakelen. Nu eerst koffie Dagpact: Gipsy Albert Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Ik duik op mijn fietsje de wijk in. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 goeiemorgen frummers Diep geslapen en het idee dat ik vanavond nog eens vroeg erin mag. Gek dat ik, ook met een gestructureerd leven, zo moe kan worden ineens. Kabouterjte geniet van je ventje en laat je moeder maar fijn die boodschappen blijven doen even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sebastiaan Geplaatst 10 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2014 Goedemorgen allen, Ik zie een blauwe lucht zin in eind wandelen vandaag. Nog 1 dagje, en dan sta ik alweer 2 weken droog. Blij en best een beetje trots. Ik ben trainer van beroep; ik moet dus vaak voor groepen staan en uren lang spreken/stimuleren etc. Ben van te voren, maar ook tijdens, altijd best angstig. Gisteravond weer 3 uur gedaan, en voor het eerst: ik stond me een potje relaxed te zijn . Niks angst. Is het nou echt zo dat mijn chronische angstklachten na nota bene twee weken al een stuk naar de achtergrond gegaan zijn? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ben benieuwd. Voor nu: iedereen een fijne dag en sterkte voor ieder die dat kan gebruiken. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden