plof Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Goedemorgen, Plof, lekkere koffie. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Goedemorgen frummers. Langzaam maar zeker begint het licht te worden hier. Zowel binnen als buiten is het heerlijk stil nu. Hondje is mee naar beneden gegaan daarnet en slaapt nu verder in haar mandje, poes ligt lui uitgestrekt op de stoel naast me.  Gisteren nog heerlijk in het zonnetje gezeten, nog even genieten van de nazomer. Wat hebben we een heerlijk weer gehad de afgelopen maanden. De herfst valt nu niet meer te ontwijken, en eerlijk gezegd geniet ik daar ook altijd van. Schitterende kleuren, heerlijke geur, en 's avonds weer de waxinelichtjes aan...  Nu eerst een bakje thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Hoi Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Ik vind het wel moeilijk, afscheid nemen van de zomer. Maar er zit niets anders op. Gisteren genoten van de mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Jeutje Aakie toch... nu al haast? Hoop in ieder geval dat je een fijne dag hebt dan.  Jij ook een goede morgen Mary. Ik vind het helemaal niet erg afscheid te nemen van de zomer, ben eigenlijk ook wel heel gek op de herfst. Het enige nadeel vind ik dat we dan weer zo dicht bij de winter komen.... en daar heb ik echt een broertje dood aan. Maar goed, ik doe gewoon of ik dat niet weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Morgu Gipsy en Agnieta.  Klinkt goed Gipsy, lekker genieten dan.  Als je goed kijkt Agnieta dan zie je de knoppen voor het volgend jaar al zitten aan de takken, niks niet dood dus... Mooie warme kleuren van de bladeren.  Leuk die sneeuw, maar meestal na een paar dagen vieze pap die weer op kan vriezen. En zo heerlijk die gladheid als je naar je werk moet. En donker... pffff, nog veel langer dan in de herst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Misschien een verkoudheidje Agnieta. Ibuprofennetje, en lekker lui doen vandaag dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Ik zie Kabouter. Las dat jouw zoontje in het ziekenhuis ligt en in slaap gehouden wordt. Pfff, nare dagen dus meis. Hoe ist nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Goedemorgen, hier aan de thee, zometeen de lamp en dan het wekelijkse nagellakken etc dus over een paar uur weer glad en gelakt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Goedemorgen Eline, ja, lekker bakje thee zo 's morgens he? Maar.... paar uur voor het lakken van je nagels?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 (bewerkt) Ach Kabouter, wat moet dat moeilijk zijn om aan te zien. Heel veel sterkte hoor. 5 oktober 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Goeie morgen kanjers. Zat net het jeugdjournaal te kijken. In bier zit een bepaald stofje dat schijnt je geheugen te stimuleren weer goed te functioneren, maar dan moet je er wel 2000 liter per dag van drinken dus, mensen we kunnen weer hoor. Ik ben werken zo. Ze belde net. Vandaag druk want buiten dat ik op de ambulance zit, moet ik ook mee werken met de open dag dus tot later. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Yvonne, ontharen, wenkbrauwen, ook de teennagels, ja ben ik zo een uur of 1,5 zoet mee, maarre dan mag ik ook gezien worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Wow.... en je hebt groot gelijk, lekker de tijd voor jezelf nemen Eline.  Kabouter, zal heel hard duimen dat de kleine man weer snel een clowntje wordt.  Bol.... je hebt er zin in he?  Veel plezier hoor meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Goeie zondagmorgen!  Dagpact;GipsyAgnietaKaboutertje jowan, echt wel met een kleine j......   Hier regent het. Ik  ga dus gewoon weer naar een meeting. Daar ben ik onder vrienden. De rest van de dag zie ik wel. Genieten van de herfst, van dat wat er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Vanmorgen maar eens als een dolle door mijn huis, voordat de Kids met hun modderpoten weer thuiskomen. Nu eerst een bakkie. Dagpact: Gipsy Agnieta Kaboutertje jowan, echt wel met een kleine j... Blondie Kaboutertje, ik hoop dat je zoontje snel opknapt. Vind je supersterk! 5 oktober 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Goedemorgen jowan en blondie... Kabouter, Bol werkt op de dierenambulance....  Ennu Blondie.... misschien handiger om te gaan schoonmaken nadat de modderpoten door je huis zijn gegaan? Of verordoneren dat ze hun modderschoenen of - laarzen uittrekken   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 En voor mij de hoogste tijd om de laptop even uit te zetten. Lekker rommelen in huis en genieten van wat er te genieten is.... Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Hihihi, Yvon... Reik je me nu een excuus aan om niks te doen? Vanmiddag helaas geen tijd, en ach... Huis is om in te leven denk ik dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Ik ga ook wat doen, toedeledoki... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden