Gast Gipsy25 Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Goedemorgen Vanwege mijn griep volg ik nog niet mijn nieuwe structuur. En ben ik dus wakker op gekke tijden. Vandaag afspraak met stiefzusje afgezegd. Ik twijfel alleen over m'n afspraak met m'n psychiater. Toch wel belangrijk. Misschien neem ik wel wat paracetamol in en ga toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Goiemorgen! Dagpact: jowan (met een kleine j) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Goedemorgen, Vandaag nog een dagje werken. Eerst maar eens een bakkie koffie Dagpact: jowan (met een kleine j) Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Ik spring ook op mijn fietsje, de wijk in. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Net binnen van mijn vroege rondje, beetje mistig maar heus niet koud. Eerst maar eens koffie. Vandaag wat afspraken, die helpen me beter door de dag heen. Ga ik op letten, dat ik geen "lege dagen" meer heb, Die lijk ik te verslapen. Fijne dag voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 ook fijne dag allemaal. Mist heftig buiten, dus dat wordt weer gezellig met zijn allen stilstaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Dagpact: jowan Blondie Agnieta Nancy Vandaag dag 24. Vrijdag weer naar de Jellinek en volgende week weer bloedprikken. Ik hoop dat mijn leverwaardes dan wat gedaald zijn. Hier vanmorgen nog even werken en dan vanmiddag vrij en de daaropvolgende 4 dagen, heerlijk! Wat zal ik gaan doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Ja, soms is een lege dag misschien wel fijn, maar ik heb nog zo''n ontzettende hoop dingen liggen die gedaan moeten/kunnen worden. Soms komt er gewoon niks uit mijn handen. Alsof ik een kleuter ben die een juf nodig heeft die me af en toe aan mijn oortjes trekt: "Hup jij, aan je werk!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Goedemorgen! Hèhè .. Ik voel me weer goed! Wat is dat fijn na 8 dagen ziek zijn :-) dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Heeee gelukkig Vol, dat je je weer beter voelt! Ja, na ziek zijn geniet je weer meer van je gezondheid, toch een van de belangrijkste dingen die we hebben! Nou jowan, dan zegt deze juf: Hup jij, aan je werk! Ik zal vandaag aan je denken, als ik dat weer eens zeg, haha! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Goede morgen, Gister weer aan de drank geweest. Dagpact: jowan Blondie Agnieta Nancy Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Hé Albert, wat jammer nou...Kom op bek weer op het stuur he, gaaaaan ervoor!! Ik ga weer richting kids, altijd leuk. Mooie baan heb ik toch..genieten elke dag weer. Tot later, fijne dag allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Agnieta, ! Kon nog net.....laterssszzzz.....zoefffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 vandaag dag 25 - voor de meesten van jullie peanuts, voor mij een mijlpaal Burchill, ProudMary en dribbeltje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Morning, wat een mist hier..... Even teruggelezen en Wijfie ik vraag me af of jij last hebt van stemmingswisselingen, je kunt zo veranderlijk zijn Over eten gesproken, ik eet wat ik wil wanneer ik wil, veel en vaak en BMI is al jaren 18.00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Goedemorgen frummers. Zie dat er nog geen koffie is... snel maar even zetten dan. Veel zieken/snotteraars geloof ik? Appie er weer vol goede moed tegen aan? Agnieta, vanaf hoe laat kun je dat telefoontje plegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Blommetje voor Walrus, petje af man. walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Goedemorgen, Ik mag naar de KNO-arts en de tandarts. Door de mist. Zo geen zin in. Eigenlijk vind ik dat ik hierover niet mag klagen, er zijn ergere dingen, maar toch. Poehee AR, je zit in een moeilijke fase. Je weet zelf wat je te doen staat. Wijfie, ik wil je nog feliciteren met je huisje. Fijn voor jullie. Er komt een drukke tijd aan. (Ben zelf net verhuisd, maar dan andersom, van eengezinswoning naar appartement). Gelukkig hoeven jullie er niet veel aan te doen. Nou, ik ga naar de slachtbank. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 @walrus: 710 hier, maar peanuts wordt het nooit. Als dat gevoel opkomt, denk ik dat ik dicht bij een terugval zit, en dat wil ik niet. Ik wil nooit meer terug waar ik vandaan kom! Jij en ik zijn gelijk: vanmorgen nuchter opgestaan met het voornemen de dag ook weer nuchter af te sluiten. Dag voor dag, just for today! dribbeltje, walrus en Burchill reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Walrus, voor mij was het ook een mijlpaal die 25e dag en geen peanuts. Hartstikke goed van je. Je mag trots zijn op jezelf. walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden